כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"מצבו הדרדר לאחר מות אישתו"

אושיית הטוויטר ביזה את החרדי וספג מתקפה: "איזה נבלה אתה"

צייצן בטוויטר פרסם תמונה של חרדי מבוגר מקבץ נדבות ועקץ: "לא לומדים ליבה". הרשת סערה והוא ספג מתקפה. אושיית הרשת יבגני זרובינסקי: "תעבור ברוטשילד ותחזור אלינו". אריה ארליך: "איש רע ודוחה". עיתונאית חרדית חשפה פרטים על היהודי שצולם: "איש מלומד שמצבו הנפשי הדרדר לאחר פטירת אישתו"

אושיית הטוויטר ביזה את החרדי וספג מתקפה: "איזה נבלה אתה"
הקבצן מרמת גן צילום: מתוך טוויטר

אושיית הטוויטר אורי ברייטמן עורר סערת ענק היום (רביעי) כאשר פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה של מקבץ נדבות בלבוש חרדי וכתב לצד התמונה: "זה מה שקורה כאשר לא לומדים לימודי ליבה. (מגדל משה אביב, רמת גן, עכשיו)".

הגולשים מכל קצוות הקשת הפוליטית לא נותרו אדישים לציוץ הארסי. המפורסם ואיש הרשת הנודע יבגני זרובינסקי עקץ וכתב: "תעבור ברוטשילד שניה מתחילת הרחוב ועד סופו ותחזור אלינו". העיתונאי אריה ארליך (משפחה) כתב: "איזה נבלה אתה, זה לא ייאמן. איש רע ודוחה".

סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר הגיבה: "האיש הזה, אורי ברייטמן, מתנהג ברשעות ורוע כלפי אדם שאינו יודע עליו כלום. אין לו מושג לגבי נסיבות חייו ומעשיו אבל כל זה לא מונע ממנו לבייש אותו מעל במה זו. מעשים כאלה מבזים את העם שלנו. מעשים כאלה צריכים להיות מוקעים מעל כל במה".

איש התקשורת אבי גרינצייג הגיב וכתב: "זה ביי פאר הציוץ המטונף של השנה בטוויטר. להתעלק על אדם אקראי בלי שיש לך מושג מי הוא ומה הסיפור שלו, להכליל באמצעות זה ציבור ענק שלם ולהכתים אותו, וכאילו אין קבצנים, מסוממים, עבריינים ושאר בעיות בקרב בוגרי כל חינוך אחר בגלובוס לא מאוחר למחוק ולהתנצל".

העיתונאי מיילך זילברשלג זעם וכתב: "ואם לומדים לימודי ליבה מצייצים ציוץ כזה? אז אני מעדיף את השני יא עקום חסר אונה".

אשת התקשורת מרב סבר סיפרה בטוויטר כי "האיש שברייטמן השפיל וביזה מפני שפשט את ידו הוא איש מלומד, דובר שפות רבות, שעשה צבא, התחתן הביא ילדים מוצלחים לעולם שעובדים ומתפרנסים בכבוד. כשאשתו נפטרה מצבו הנפשי החל להידרדר ולכן הוא פושט יד. ברייטמן הנאור צילם יהודי במצוקה ורוצה ללמד אותנו איך צריך לחיות. עלאק".

לאחר הביקורת הרבה שספג בעקבות הציוץ הפרובוקטיבי, כתב ברייטמן: "הבהרות: 1. זה קבצן חרדי. 2. יש גם קבצנים אחרים. 3. זה מה שראיתי היום. 4. כאב לי לראות אותו ברחוב. 5. יש עניין ציבורי בפרסום. 6. חובה עלינו לפעול למען לימודי ליבה גם במגזר החרדי. 7. מדובר בנושא חשוב שאי אפשר לשחק איתו משחקים קטנוניים. 8. המצולם פעל במרחב הציבורי ואיננו קטין".

 

 

טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד