א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

מתאמי השירות של מאוחדת במגזר החרדי התכנסו במרכז מבקרים יקב פסגות, יחד עם בכירי הקופה

עשרות מתאמי השירות בקופת החולים 'מאוחדת' התכנסו השבוע לאירוע השנתי שנערך ביקב פסגות בהשתתפות בכירי הקופה עמוס מאור סמנכ"ל לקוחות, יוסי זיגמון מנהל אגף שיווק, מנהל מגזר חרדי ארצי משה ברים ומנהלי מחוזות • שר הבריאות ויו"ר וועדת הבריאות  ועוד שרים ויו"ר וועדות ששלחו את ברכתם לארוע

מתאמי השירות של מאוחדת במגזר החרדי התכנסו במרכז מבקרים יקב פסגות, יחד עם בכירי הקופה
אירוע נותני השירות של מאוחדת צילום: יוסי שוואב

באירוע, שנערך בסימן המשך ההתחדשות של הקופה והתאמתה לכלל המגזרים, נחשפו המשתתפים לנתונים המציגים את המשך הצמיחה של הקופה בכל הארץ בכלל ובריכוזים החרדיים בפרט, כשבחלקם למעלה מ-85 אחוזים מהתושבים מבוטחים ב'מאוחדת' מה שמצביע על האמון הרב שרוחשים במגזר לקופה.

כמו כן, מתאמי השירות קיבלו באירוע כלים מעשיים ליעול העבודה השוטפת, זאת לצד דגשים ברורים לתורת העבודה. בנוסף, המשתתפים קיבלו סקירה מרתקת על הנעשה בקופה והמגוון הרב של השירותים המותאמים ומונגשים באופן ייחודי למגזר החרדי. את הסקירה העביר מנהל מגזר חרדי ארצי משה ברים שבחודשים האחרונים עמל רבות על אסדרת תחום המתאמים.

בכירי מערכת הבריאות שיגרו את ברכתם לאירוע, ביניהם גם שר הבריאות משה ארבל שאמר למתאמי השירות: "אתם מסייעים לעם ישראל, לאזרחי ישראל, אתם אנשי חסד של ממש". יו"ר ועדת הבריאות חה"כ אוריאל בוסו סיפר שבמהלך עבודתו הוא נחשף שוב ושוב לעבודת הקודש של מתאמי השירות וכינה את פועלם "חסד בלתי נדלה".

השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי אמר בדברי ברכתו שכחבר מאוחדת בעצמו הוא מכיר מקרוב את "עבודת הקודש של מתאמי השירות שאת רובם אני מכיר אישית, עבודה מסורה יום יום, שעה שעה". גם יו"ר הועדה לצמצום פערים חברתיים בפריפרייה, חבר הכנסת אברהם בצלאל, סיפר שהוא מכיר מקרוב את עבודת המתאמים, שאת חלקם הוא אף מכיר באופן אישי. "אתם גאווה גדולה לציבור, גאווה גדולה לקופת החולים מאוחדת וגאווה גדולה לעם ישראל כולו", אמר.

גם יו"ר ועדת העבודה והרווחה חה"כ ישראל אייכלר שיבח את המתאמים ואמר: "העוז וההדר למתאמי השירות שעושים מלאכת קודש של ממש. אתם אלו שמביאים את הצד האנושי, לא סתם אתם הפנים של מאוחדת. יו"ר הועדה לפניות הציבור חה"כ יצחק פינדרוס אמר אף הוא שמתאמי השירות עושים "עבודה של קידוש השם, עבודה של ביקור חולים, עבודה של מצוות חסד, של סיוע לכל אדם ואדם. אני מכיר הרבה אנשים שרואים בכם כסמל ומסירות לעבודת קודש". נוסף אליהם שיגרו את ברכתם גם ראשי ארגוני החסד, ויועצי הרפואה הבכירים במגזר החרדי.

סמנכ"ל הלקוחות עמוס מאור הדגיש בפתח דבריו את חשיבותו של המגזר החרדי לקופה. בפנייה למתאמים הוא אמר כי "יש אנשים שעובדים לפי השכל, יש כאלה שרצים בשטח ועובדים עם סוליות הנעליים, יש כאלה שעובדים עם השכל, לצוות הזה שיושב פה יש את הכל יחד".

יוסי זיגמון מנהל אגף השיווק ב'מאוחדת' אמר כי "מאוחדת זיהתה את הקהל החרדי כבר לפני שנים, ומאז אימצה אותו אל חיקה. זה קהל צומח וצעיר, וכיום 55 אחוזים מהמבוטחים הם חרדים. הרבה מזה קורה בזכותכם - מתאמי השירות. קהל שעושה חסד בחיוך ועם עם לב גדול. אתם מכירים את הצרכים של הציבור, אבל מסייעים לכולם ללא הבדל. תמשיכו להוביל, להצליח ולהצמיח את הקופה".

קופת חולים מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד