ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
זו ההבטחה לחרדים

ראש הממשלה נתניהו מכנס דיון על חוק הגיוס והוקרת המשרתים

נתניהו מכנס דיון עם השרים יואב גלנט ובצלאל סמוטריץ׳ על חוק הוקרת המשרתים עליו יש מחלוקת בין משרד האוצר למשרד הביטחון מה שמונע התקדמות בשיחות על חוק הגיוס. נתניהו לחרדים: "אחרי החגים יפורסם תזכיר חוק"

ראש הממשלה נתניהו מכנס דיון על חוק הגיוס והוקרת המשרתים
נתניהו וגלנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו מכנס הערב (רביעי) דיון עם השרים יואב גלנט ובצלאל סמוטריץ׳ על חוק הוקרת המשרתים עליו יש מחלוקת בין משרד האוצר למשרד הביטחון מה שמונע התקדמות בשיחות על חוק הגיוס.

המחלוקת בין גלנט וסמוטריץ על החוק היא לא רק עניין תקציבי אלא גם עקרוני, גלנט רוצה לתגמל משרתים באופן משמעותי אבל שר האוצר סמוטריץ' סבור שזה יהרוס את מודל צבא העם לטובת מודל צבא שכירי חרב.

יצוין כי בהחלטת הממשלה שנחשפה ב'בחדרי חרדים' בה הוסמך שר הביטחון יואב גלנט להורות לצה״ל שלא לגייס את בחורי הישיבות לאחר פקיעת החוק, נקבע כי בתוך 45 ימים יובא סיכום של שרי הביטחון והאוצר בפני ראש הממשלה בנוגע לחוק הוקרת המשרתים. בפועל, מאז ההחלטה עברו למעלה מחודשיים והמחלוקת עדיין לא נפתרה.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח לחרדים כי מיד אחרי החגים יפורסם תזכיר חוק. בדיון שהתקיים השבוע אצל מזכיר הממשלה יוסי פוקס הבהירו ביהדות התורה פעם נוספת שבלי חוק הגיוס אין ממשלה.

 

 

בנימין נתניהו יואב גלנט בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד