ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
בדיחה דיפלומטית

ראש ממשלת אלבניה לגלג על פוטין: "התקשר לנחם לפני נפילת המטוס"

ראש ממשלת אלבניה סיפר בפורום מיוחד אנקדוטה על פוטין ועל מותו של פריגוז'ין. ראש הממשלה האלבני לגלג על פוטין כי הודיע הודעת ניחומים למשפחת פריגוז'ין לפני שהמטוס נפל

הנשיא פוטין בשיחות עם מנהיגים מהעולם
הנשיא פוטין בשיחות עם מנהיגים מהעולם צילום: צילום מסך

ראש ממשלת אלבניה אדי ראמה, סיפר במהלך ועידת ביטחון בינלאומית בסלובניה, אנקדוטה על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ועל מותו של מנהיג וגנר, יבגני פריגוז'ין.

הוא שאל אם משתתפי האירוע יודעים שרוסיה רוצה לאחד את אזורי הזמן שלה בשל ההבדל הגדול בין שני קצוות השטחים שלה. הוא המשיך וסיפר בדיחה שהקהל הגיב לה בצחוק.

"ראש ממשלה מסוים הולך לפוטין ואומר, יש בעיה. המשפחה שלי הייתה בחופשה, התקשרתי להגיד להם לילה טוב, אבל זה כבר היה בוקר עבורם. התקשרתי לאולף שולץ (קנצלר גרמניה) כדי לאחל לו יום הולדת שמח, אבל הוא אמר שזה יהיה מחר. התקשרתי לשי ג'ינפינג לאחל לו שנה טובה, אבל הוא אמר לי שזו עדיין השנה הישנה. ופוטין עונה לו: "כן, גם לי זה קרה. התקשרתי למשפחתו של פריגוז'ין להביע את תנחומיי, אבל המטוס שלו עדיין לא המריא" אמר ראמה לקול צחוקם של המשתתפים.

נפילת מטוסו כזכור, התרחשה חודשיים בדיוק לאחר ניסיון המרד הכושל של וגנר. על המטוס היו עשרה אנשים, שבעה נוסעים לוחמי וגנר, ושלושה אנשי צוות.

 

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה יבגני פריגוז'ין כוח וגנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד