ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
כמו הבוס של וגנר

פרנואיד: קים יסע ברכבת לרוסיה בגלל חששות מפיצוץ מטוס

מנהיג קוריאה הצפונית פרנואיד, ויסע ברכבת לרוסיה בגלל חששות מפיצוץ מטוס כמו הבוס של וגנר. "כפי שקרה במותו של פריגוז'ין, הרבה יותר קל להרוס מטוס מאשר לחבל ברכבת", אמר מקורב לשעבר בפנטגון

מטוסו של פריגוז'ין בוער באוויר
מטוסו של פריגוז'ין בוער באוויר צילום: צילום מסך

רודן קוריאה הצפונית קים ג'ונג און יסע ברכבת לרוסיה כדי לפגוש את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מכיוון שהוא פרנואיד לגבי טיסה לאחר תקרית המטוס של קבוצת וגנר, כך אמר אנליסט ל'דיילי אקספרס'.

הרודן מקוריאה צפוי לנסוע החודש עם רכבת חסינת ירי במסע של 600 קילומטרים מפיונגיאנג לעיר הנמל ולדיווסטוק הרוסית באוקיינוס ​​השקט.

לעתים רחוקות הוא עוזב את ארצו, אבל כשהוא עושה זאת, זה בדרך כלל באמצעות מטוס פרטי מתוצרת רוסיה.

המנהיג העליון של צפון קוריאה פרנואיד לגבי שיטת הנסיעה הזו לאחר שמטוסו של ראש קבוצת וגנר יבגני פריגוז'ין התרסק באופן מסתורי בדרך ממוסקבה לסנט פטרסבורג, והרג את כל חברי הקבוצה הצבאית הפרטית.

מת'יו שומייקר, פרשן צבאי וקצין מודיעין אמריקאי לשעבר אמר: "כפי שראינו במותו של פריגוז'ין בשבוע שעבר, הרבה יותר קל להשמיד מטוס מאשר לחבל ברכבת משוריינת".

"מנקודת המבט הזו, קים ג'ונג און צודק בבירור שנסיעה ברכבת תהיה הרבה יותר בטוחה ממטוס" אמר.

העובדה שהרון הקוריאני יוצא ממדינתו, הדהים את הפרשן. הוא אמר: "אני באמת מופתע מכך שקים ג'ונג און עוזב את צפון קוריאה. הוא לא נוסע מחוץ למדינה הרבה בכלל. ברור שיש מידה מסוימת של פרנויה בשפחת קים לא רק לגבי טיסה במטוסים ככאלה. יש תחושה מוגברת של פרנויה שיציבות המשטר שלהם אינה בטוחה. זה נוטה לקרות בהרבה משטרים אוטוריטריים. הם תמיד מפחדים שיש מישהו שפועל בצללים שמחכה להוריד אותם".

 

צפון קוריאה ולדימיר פוטין רוסיה כוח וגנר יבגני פריגוז'ין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד