כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הגדלת התיירות

ירדן: מפגש בין בכירים ישראלים לבכירים ירדנים

הירדנים והישראלים סיכמו על הגדלת מספר העובדים הירדנים באילת ב-1,150 עובדים בתחום התיירות המלונאות, התשתיות והבנייה וסקטור חדש שהוא תחום החקלאות. עלתה הצעה לפתוח קווי תעופה ישירים בין אילת לעקבה

ירדן: מפגש בין בכירים ישראלים לבכירים ירדנים
עקבה, ירדן צילום: Nati Shohat/Flash90

אתמול התקיים בעיר עקבה בדרום ירדן מפגש עקבה אילת בין בכירים ישראלים לבכירים ירדנים. מפגש ראשון מאז פברואר 2022, אז התקיים המפגש באילת, כך דיווח רועי קייס ב'כאן חדשות'.

בראש המשלחת הירדנית למפגש היה סגן מושל מחוז עקבה שהגיע עם צוות משלו בתחומים שונים. בראש המשלחת הישראלית היה עודד יוסף, סמנכ"ל מזרח תיכון במשרד החוץ. היו גם נציגים מכמה משרדי ממשלה, מרשות האוכלוסין, מעיריית אילת וגם שגרירה החדש של ישראל בירדן, רוגל רחמן, שהחל השבוע את תפקידו.

במפגש המדובר סוכם, בהמשך להחלטת ממשלה בנושא, להגדיל את מספר העובדים הירדנים באילת ב-1,150 עובדים בשלושה סקטורים – תחום התיירות והמלונאות, תחום התשתיות והבנייה וסקטור חדש שהוא תחום החקלאות. בכך מספר העובדים הירדנים באילת יגדל ליותר מ-3,000

בנוסף לעניין העובדים, במפגש גם עלה רעיון ליצור חבילות תיירות משותפות לאילת ולעקבה. עלו גם רעיונות בתחומים נוספים, למשל בתחום איכות הסביבה – ניטור זיהומים במפרץ אילת, בתחום החינוך מלגות ללימודים בשני צדי הגבול ועוד.

בצד הירדני הוציאו הודעה בעניין המפגש ושם צוין כי עלתה הצעה במהלכו לפתוח קווי תעופה ישירים (בין הערים), מה שיוכל להגדיל את מספר התיירים שמגיעים לעקבה.

ירדן מלונות תיירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד