י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פיגוע הסנפלינג: "להתיר לפרסום את פרטי הפרשה"

בני משפחתו של נתנאל רואי עראמי הי"ד התייצבו היום בבית המשפט והגישו בקשה לפרסום פרטי הפרשה: "הציבור צריך לדעת"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

לפני כחודשיים וחצי צנח אל מותו נתנאל רואי עראמי הי"ד, בעת שעבד בבניין בפתח תקווה בעבודות סנפלינג. בני משפחתו טענו מיד כי מדובר ברצח על רקע לאומני וסברו כי נתנאל נפגע בידי פועל ערבי שחתך את הכבל, אולם צו איסור פרסום גורף הוטל על הפרשה. בהמשך הותר האירוע לפרסום, אך פרטי החקירה עדיין אסורים בפרסום.

היום (ג) התייצבו בני משפחת עראמי בבית משפט השלום בפתח תקווה, כאשר הם מלווים בעו"ד חור אוריאל ניזרי מארגון חוננו, המלווה את המשפחה כנפגעי עבירה. בני המשפחה כינסו מסיבת עיתונאים - אליה הגיעו לבושים בחולצות עם תמונתו של נתנאל הי"ד, והכיתוב "הדם של נתנאל הוא הדם של כולנו", והגישו לבית המשפט בקשה להסרת צו איסור הפרסום על פרטי החקירה.

"אנחנו פונים לבית המשפט לאחר שלפני כחודש פנינו בבקשה לבית המשפט לקבל מידע על פרטי החקירה והשתלשלות האירועים במקרה הרצח", אמר עו"ד ניזרי מארגון חוננו. "בית המשפט חייב את המשטרה לעדכן את המשפחה על פי החוק והמשטרה באמת ביצעה את העדכון, ולכן אנחנו נמצאים פה היום. יש מידע שחשוב שהציבור כולו ידע. את המידע הזה אנחנו לא יכולים למסור אבל הגענו לבית המשפט בבקשה שייתן לציבור את הזכות לדעת את הפרטים של האירוע והנסיבות של האירוע".

האם מרים עראמי אמרה כי "יש לנו תחושה שמטפלים בנו כאזרחים סוג ב' בגלל שאנחנו יהודים. אנחנו מקווים שבעקבות הבקשה שלנו לבית המשפט יהיה ניתן לחשוף את המידע שאנחנו יודעים, ושחשוב שגם הציבור ידע".

האב עוזיאל מירר בבכי ואמר: "ככל שהזמן נמשך הכאב הולך וגדל. הדברים העלומים וצו איסור הפרסום יוצרים מחול שדים. אנחנו מבקשים מבורא עולם שיעזור למשטרה להגיע לחקר האמת".
עראמי סנפלינג נרצח ערבי פרסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד