ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
בשל הסכם עם רוסיה

האוקראינים זועמים: "ישראל משתפת פעולה עם המדינה האכזרית"

לאחר הפרסום על ההסכם עם רוסיה בתחום הקולנוע, שגרירות אוקראינה בישראל תוקפת את ישראל: "ממש באותו היום שבו פגעה רקטה רוסית בשוק הומה אדם והרגה עשרות אזרחים, חתמה ממשלת ישראל על הסכם שיתוף פעולה עם מבצעי התעמולה הרוסים"

האוקראינים זועמים: "ישראל משתפת פעולה עם המדינה האכזרית"
רגע הפיצוץ צילום: צילום מסך

שגרירות אוקראינה הגיבה על ההסכם שנחתם בין רוסיה לישראל בתחום הקולנוע: בהודעה מטעם השגרירות נאמר: "אנחנו כבר לא יודעים איך להגיב. ממש באותו היום שבו פגעה רקטה רוסית בשוק הומה אדם בדונבאס שבאוקראינה, שוב הרגה ופצעה עשרות אזרחים חפים מפשע, חתמה ממשלת ישראל על הסכם שיתוף פעולה בתחום הקולנוע עם מבצעי התעמולה הרוסים".

עוד נאמר: "בתקופה שבה רוסיה מסלימה את התקפותיה באוקראינה מדי יום וגוזלת את חייהם של אנשים חפים מפשע, ישראל משתפת פעולה עם המדינה האכזרית הזו, הידועה במאמציה הקולנועיים שמטרתם להפיץ תעמולה מלחמה. בעוד הקהילה הבינלאומית מבודדת את רוסיה כדי להוכיח שפעולותיה אינן מקובלות על החברה המערבית, נראה שישראל מציעה פלטפורמות נוספות למדינה התוקפנית להפצת רעיונותיה הרעילים. לכן, אנו קוראים לממשלת ישראל להבין סוף סוף שהתמקדות בעוול שנעשה על ידי ההנהגה הרוסית היא דרך הפעולה הנכונה, במקום לחתום איתם על הסכמים מפוקפקים".

כזכור כפי שדיווחנו, לפחות 17 בני אדם נהרגו ועוד 20 נפצעו בתקיפה רוסית אתמול בעיר קוסטיאנטיניבקה שבמזרח המדינה, כך לפי גורמים רשמיים אוקראינים.

הנשיא וולודימיר זלנסקי פרסם ברשתות החברתיות ואמר כי "טרוריסטים רוסים" היו אחראים למתקפה הקטלנית ב"שוק רגיל" ו"על אנשים שלא עשו שום דבר רע".

"כל מי בעולם שעדיין מתעסק עם כל דבר רוסי פשוט מתעלם מהמציאות הזו. רוע מתועב. רשעות חצופה וחוסר אנושיות מוחלט", פרסם זלנסקי, יחד עם סרטון מזירת הפיגוע.

ולדימיר פוטין ולודימיר זלנסקי מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד