י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הצעה נדירה

החיים הטובים: פרוייקט מיוחד של גינדי בתל אביב עם הקפאת מחירים

עם בריכה חלומית המשקיפה על הסקייליין של גוש דן, לאונג’ דיירים מפנק, מוסדות התרבות ותחנה של הרכבת הקלה מתחת לבית וחוף הים במרחק הליכה – המגדל האחרון בפרויקט היוקרתי GINDI TLV הגיע לשלב השיווק. “החלטנו להקפיא את המחירים כך שלא משנה מה יקרה לשוק הנדל”ן – הרוכשים שלנו מוגנים”

החיים הטובים: פרוייקט מיוחד של גינדי בתל אביב עם הקפאת מחירים
הבריכה במגדל צילום: באדיבות גינדי TLV

פרויקט GINDI TLV כבר הפך לאייקון אדריכלי המסמן את החיים הטובים במרכז תל אביב. שני המגדלים הראשונים כבר אוכלסו, בניית המגדל השלישי הסתיימה גם היא והוא נמצא רגע לפני אכלוס. וכעת יוצא לדרך המגדל הרביעי – והאחרון. 

בחברת הנדל”ן החליטו לצאת בימים אלה עם הצעה נדירה לזמן מוגבל: הקפאת המחירים המעניקה לרוכשים הגנה מפני ירידת מחירים. “אנחנו כל הזמן נמצאים עם האצבע על הדופק, וברור לנו שיש לא מעט רוכשים שחוששים לקנות עכשיו ולגלות בעוד כמה חודשים שמחירי הדירות רשמו ירידה. לכן בנינו את העסקה הבטוחה ביותר ולא משנה מה יקרה למחירי הדיור – הרוכשים שיצטרפו בזמן ייהנו מהגנה מלאה מפני ירידת מחירים”. 

משאירים את הרכב בחנייה

הפרויקט ממוקם במרכז המבוקש של תל אביב, צמוד לקניון TLV ובמרחק קצרצר ממוסדות התרבות והפנאי האהובים ביותר בעיר: הסינמטק, כיכר הבימה, כיכר גבעון, מתחם שרונה, קניון עזריאלי, שדרות רוטשילד ועוד. דיירי המתחם יכולים להגיע לכל מקום בעיר בהליכה קצרה – כולל המסעדות, בתי הקפה וחוף הים. 

התכנון של משרד האדריכלים המוביל יסקי מור סיוון לקח בחשבון את כל מה שדרוש למשפחות ודיירים בסביבת חיים אורבנית, כולל פארק שמשתרע על פני 15 דונם מתחת לבית, אשכולי גנים, בתי ספר, קאנטרי קלאב, לובי מפואר עם שומר 24/7 ומרפסות בכל דירה. 

מרפסת מפוארת • גינדי TLV

בנוסף, אחת מהתחנות הגדולות והמרכזיות של הרכבת הקלה, אשר עתידה להתחיל את פעילותה בימים אלה, ממוקמת בצמוד לפרויקט. הרכבת הקלה תחבר בין ליבה הפועם של תל אביב לערים פתח תקווה, רמת גן, בת ים ויפו. “פתיחת הרכבת הקלה תשנה את חוקי המשחק ותאפשר לדיירי המגדלים להשאיר את הרכב בחנייה ולהתנייד בחופשיות בלי צורך לעמוד בפקקים”, מסבירים בגינדי. “מדובר בשדרוג משמעותי באיכות החיים”. 

בריכה עם נוף עוצר נשימה

המגדל הרביעי, אשר תוכנן במשרד האדריכלים הידוע יסקי מור סיוון, כמו שאר המגדלים בפרויקט האייקוני, מתאפיין בעיצוב הבולט למרחקים.

בתכנון הושם דגש על שפע של אפשרויות לבילוי משפחתי בשעות הפנאי.

הפנינה שבכתר הוא מתחם ה ROOFTOP הממוקם בקומה ה-48 של המגדל השלישי: אזור עסקים, פנאי ואירוח בלעדי המתהדר בעיצוב בינלאומי מתוחכם ומזמין ומשלים את האווירה והחוויה של המגורים במגדל.

המתחם כולל פינות ישיבה המקיפות בריכה ענקית הצופה אל נוף אורבני מרהיב, טרקלין עסקים מודרני, סביבות פגישות ופנאי, חדר כושר מאובזר, חדרי סאונה וחוגים ועוד. 

נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד