כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גלריה היסטורית: כל גדולי ישראל מכל החוגים תחת ארגון 'בוני עולם'

אדמו"רים, ראשי הישיבות, פוסקי הדור וחברי מועצות החכמים של שלושת החוגים התאחדו למטרה משותפת ופתחו את מגבית 'בוני עולם' במטרה לעמוד לימין הארגון שבונה עולמות * צפו בגלריה ההיסטורית מרנן ורבנן גדולי ישראל ממשיכים לעמוד לימין ארגון 'בוני עולם' ופותחים באופן אישי את מגבית הימים הנוראים של ארגון 'בוני עולם' תוך שהם מעניקים את ברכתם לציבור התורמים ומדגישים את החשיבות הרבה שיש בתרומה לארגון

גלריה היסטורית: כל גדולי ישראל מכל החוגים תחת ארגון 'בוני עולם'
פתיחת המגבית של בוני עולם צילום: דוד זר| יהודה פרקוביץ| דוד ארזני

'בוני עולם' לוקח חלק בהבאת חיים לעולם ומסייע לאורך כל השנה לכל הזוגות הפונים אליו, ללא הבדל בין חוגים ועדות, במטרה שבכל בית יהיה ילד יהודי.

הארגון מממן את ההוצאות הרבות של הטיפולים, תומך ומסייע לזוגות בימים הקשים, ודואג מסביב למעגל השנה כדי להביא חיים לעולם ולהעניק תקווה לזוגות שקרובים לייאוש.

מאז נוסד ארגון "בוני עולם" ע"י הרב שלמה בוכנר, נולדו בסייעתא דשמיא אלפי ילדים לאחר שורה של טיפולים מורכבים ויקרים, בסיוע רפואי, הלכתי וכלכלי של "בוני עולם". ובימים אלו מתקרבים  בארגון 'בוני עולםללידת הילד ה11,000 בלעה"ר.

מאחורי כל ילד שנולד לאחר שנים ארוכות של המתנה לפרי בטן עומדים הורים שעברו מסכת ארוכה של ייסורים וטיפולים מורכבים. עלויות הטיפולים אצל טובי המומחים בעולם בתחום הן יקרות וחלק ניכר מהמשפחות לא מסוגלות להתמודד עם העלויות הגבוהות הכרוכות בכך, מלבד ההתמודדויות הנפשיות.

עתה, לקראת הימים הנוראים, נפתחה המגבית בקריאתם ובברכתם של מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור מכל החוגים והעדות שרואים את החשיבות הרבה בארגון 'בוני עולם'. בין האדמו"רים והרבנים שפתחו את המגבית ובירכו את התורמים ניתן לציין את כקש״ת מרנן האדמו״רים מבעלזא, ויז'ניץ, צאנז, סערט ויז'ניץ, מכנובקא ואלכסנדר, מרנן הגרמ"ה הירש, הגר״מ שטרנבוך, הגרב"ד פוברסקי, הגר"מ מאיה, הגר״ש שטיינמן, הגר״ד כהן, הגר״ש מחפוד, הגר"ש גלאי, הגר״א יוסף, הגרמ״ש אלדשטיין, הגר"מ בן שמעון, הגרש"צ רוזנבלט, הגר"ע פריד, הגר"י אפרתי, הגרמ"ש קליין והגר"מ גרוס.

בוני עולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד