ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

ברקים, רעמים וגשם: רחובות בני ברק הוצפו

גשמים עזים ירדו ברחבי הארץ • עומסים כבדים וחסימות בכבישים • מרכז העיר בני ברק הוצף בשל הגשמים, עד לגובה של מספר ס"מ • מזג האוויר הסוער צפוי להתחזק: הגשמים ירדו בתדירות גבוהה וילוו בסופות רעמים • המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים בצירי התנועה ובמוקדי 100 • צפו בתיעוד

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


חברת החשמל נערכת
בחברת החשמל מבקשים מהציבור להיות ערניים ולדווח מידית על חוטי חשמל קרועים או נזקים אחרים לרשת החשמל. החברה מבקשת להסיר ממרפסות, גגות וחבלי כביסה חפצים שעלולים לפגוע ברשתות החשמל בעת מזג אויר סוער.

בחברת החשמל נערכים לקראת מזג האוויר הסוער שאמור להיות מלווה ברוחות חזקות וגשמים. בחברה שבים וקוראים לציבור לשמור על כללי בטיחות בסיסיים:

• במקרה של רוחות וסערות עלולים חוטי חשמל להיקרע – אם בשל הרוחות העזות, הגשמים ואם בשל נפילות של עצים, ענפים ועמודי חשמל.

• אין לגעת בחוטי חשמל קרועים עקב סכנת התחשמלות- ולדווח על כך מיידית למרכז השירות 103 או למוקד משטרת ישראל 100, או באמצעות האפקליקציה של חברת החשמל בטלפון הסלולארי או בעמוד הפייסבוק של חברת החשמל.

• בחברת החשמל מבקשים מהציבור להסיר ולפנות מגגות או ממרפסות חפצים העלולים לעוף בעקבות משבי הרוח החזקים ולפגוע במעופם בקווי חשמל סמוכים.

• אם מבחינים בעצים או עמודים שאינם יציבים ועלולים ליפול, או ענפים שעלולים לגעת בחוטי חשמל, יש להודיע למוקד העירוני 106 או למרכזי השירות 103 של חברת החשמל.

חברת החשמל פעלה במהלך השנה האחרונה לשיפור הרשתות ולחיזוק עמידותה של רשת החשמל, לצד ביצוע עבודות תחזוקה שנתיות. במסגרת ההכנות, ביצעה החברה עבודות גיזום נרחבות להסרת ענפים ומפגעים מרשתות החשמל, בוצעו סריקות לאורך רשתות החשמל לגילוי מפגעים שונים, העלולים לגרום פגיעה ונזק לרשתות החשמל בימי החורף הסוערים, נשטפו מבדדים על עמודי החשמל על מנת להסיר את האבק שהצטבר עליהם, בוצעו בדיקות וביקורות מקיפות בתחנות הטרנספורמציה. טופלו נקודות תורפה רגישות על תילי החשמל העלולות לגרום להפרעות באספקת החשמל.

בעת סערה וריבוי תקלות יפעלו מרכזי השירות 103 במתכונת חירום ויתקבלו אך ורק פניות בנושאי תקלות ודיווח על מפגעים. חשוב לנו להעניק ללקוחות את השירות המיטבי, אנו פונים ללקוחות ומבקשים לגלות סובלנות וסבלנות ומבטיחים לעשות כל שניתן על לטפל מיידית בכל תקלה.

ירושלים וכו.. צילום: פלאש 90












השלג בחרמון. צילום: פלאש 90




















מזג אוויר ירושלים גשם חורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד