Copy the tag below and paste it in between the tags of every page of your website. You only need to install the Google tag once per account, which can be used with both remarketing event snippets as well as conversion event snippets. Copy the snippet below and paste it in between the tags of the pages(s) you'd like to track, right after the Google tag.
כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
להראות טוב ולהרגיש בנוח

קולקציה מפתיעה לקראת החגים ברשת רנואר

לרנואר קולקצייה רב-גונית שתתכתב עם כל יום שתקופת החגים מביאה איתה- ראש השנה, כיפור סוכות וחול המועד

קולקציה מפתיעה לקראת החגים ברשת רנואר
שנה חדשה ברנואר צילום: רנואר

ראש השנה מתקרב, רוחות של סתיו כבר מנשבות בעורפינו. אכן זו הזדמנות טובה ונכונה להרהר במחשבות על השנה החולפת ולקחת לעצמינו החלטות טובות לשנה החדשה, אבל לא רק... זו גם הזדמנות לחגוג יופי, אופנה וסטייל. רנואר, מותג האופנה שקורץ לכולנו עם הקולקציות שמפתיעות ומרעננות כל פעם מחדש, עכשיו עם קולקצייה שתעשה לכם חג יפה יותר.

ברשת רנואר הפיחו רוח של חג בכל דגם ודגם, בגדים המביעים אמירה אופנתית ואלגנטית תוך שימת דגש על צניעות והנגשת סטיילינג גם למגזר הדתי והחרדי בדגמים רבים. עיצובים שמשלבים בחכמה מופלאה פשטות ותיחכום ישראלי גם יחד, מה שהופך אותם לבחירה מושלמת לשולחן של ערב חג. בין אם את מעדיפה שמלות צנועות וקלאסיות, חצאיות או עליוניות, בין אם אתה מעדיף חליפות למראה אלגנטי או חולצה ומכנס למראה קליל, רנואר מציעה מגוון אפשרויות שמשדרות שיק טוטאלי.  

בתקופת החגים מבלים שעות ארוכות של תפילה בבית הכנסת, לאחר מכן מגיעה הסעודה עם בני משפחה ואולי גם חברים. ברנואר מבינים לעומק מה חשיבותה של נוחות ולכן הבגדים שיוצאים תחת ידם נועדו לשמור על הרגשה נוחה לאורך היום כולו. השימוש בבדים איכותיים מבטיח- לא רק שתיראו טוב אלא גם תרגישו מצוין מבפנים.

לרנואר קולקצייה רב-גונית שתתכתב עם כל יום שתקופת החגים מביאה איתה- ראש השנה, כיפור סוכות וחול המועד. הרשת מציעה מבחר של שמלות מקסי נשפכות, חליפות עם נוכחות, עליוניות אווריריות, חצאיות ועוד. בגזרה הגברית חליפות, מכנסי אלגנט, חולצות מכופתרות לצד חולצות פולו לחג ולחול המועד. בנוסף, רשת רנואר מביאה בשורות גם במחלקות ההנעלה והאקססוריז, שם תמצאו חידושים רבים שיהפכו כל הופעה למושלמת נעלי עקב, סנדלים חגיגיים, כפכפים עם שיק מהחלומות. לגברים נעליים שטוחות אלגנט, נעלי סניקרס ומוקסין.

אקססוריז של תיקים, ארנקים, כובעים, וחגורות לרוב.

חברי חולצה מכופתרת עם חצאית בהדפס מקושקש וצאי לסיבוב עם חברות.  לבית הכנסת חליפה שחורה עם חולצה מכופתרת וחגורה מתאימה יהלמו את הופעת החג.

את הקולקציה ניתן למצוא בכל סניפי הרשת ובאתר האונליין Renuar.co.il

רנואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד