כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תיעודים קשים לצפייה

הרשת מזועזעת: זעק לעזרה מהחלון ונשרף למוות

הרשתות החברתיות סוערות ביממה האחרונה בעקבות מקרה מזעזע שבו נשרף צעיר למוות לאחר זעק לחילוץ כשהוא יושב על חלון דירתו הבוערת. כאשר הגיעו למקום משאיות כיבוי התברר כי לא היה להם סולם ארוך מספיק כדי להגיע אליו והוא התמוטט אל תוך האש ובבית החולים נקבע מותו

הרשת מזועזעת: זעק לעזרה מהחלון ונשרף למוות
זירת השריפה בערד צילום: דוברות איחוד הצלה

תיעודים קשים לצפייה מופצים ביממה האחרונה ברשתות החברתיות: אדם כבן 30 נשרף למוות אתמול (חמישי) בשריפה שפרצה בבית בקומה רביעית בערד, הוא חיכה זמן רב על חלון ביתו לחילוץ כשמאחוריו להבות ענק ששורפים את גופו. לבסוף הוא התמוטט ופונה לבית החולים במצב אנוש, שם נקבע מותו.

המנוח שניסה לברוח מהלהבות אל אדן החלון, המתין דקות ארוכות לחילוץ היות ולכוחות הכיבוי שהגיעו למקום לא היה סולם גבוה מספיק כדי להוריד אותו. בשלב מסוים הוא התמוטט ונפל אל תוך האש.

הכוחות, שהגיעו אליו רק לאחר שפרצו לדירה וכיבו את השריפה, העבירו אותו לצוותי מד"א שהמתינו בחוץ והם פינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבו אנוש תוך כדי פעולות החייאה, אך כעבור שעות מותו נקבע בבית החולים.

חובשי מד"א, שמחה ציטרינבוים וישראל זיברט תיארו את הזוועה: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו במקום, הם הוציאו אלינו גבר כבן 30 עם כוויות קשות בגופו. מייד ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה. העלנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה מתקדמות וממושכות".

ברשתות החברתיות נמתחה ביקורת רבה על אופן הטיפול באירוע מצד כוחות הכיבוי והחירום, כאשר בתיעודים נראה כבאי מתיז מים מלמטה לעבר החלון בו ישב ההרוג עד שכאמור התמוטט וראשו נשמט על תוך הלהבות כשחלק מגופו שמוט אל מחוץ לחלון.

ערד נשרף למוות שריפה בדירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד