י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

ברוך מרזל בטור אישי: החנופה של הנשיא ריבלין

ברוך מרזל כותב לגולשי בחדרי: במקום להעריך את הזמר עמיר בניון ששותף בצרתם של ישראל - בוחר הנשיא להתחנף • טור

ברוך מרזל בטור אישי: החנופה של הנשיא ריבלין

אמרו חכמינו הקדושים: “מפרסמים את החנפים מפני חילול ה'”. (יומא פו:).

כך כתב רבינו בחיי בספרו כד הקמח, ערך חנופה: "כי מי שהוא חנף הוא מחריב את כל העולם כולו. .. כי מי שהוא חנף מורד בהקב"ה.. וכן החנף, כיון שהוא עובד את הבריות הרי הוא מניח להקב"ה ומורד בו"... אל לו ליהודי להחניף לרשעים. וחמורה היא החנופה שבעתיים כאשר היא באה מצד מנהיג ציבור.

בימים טרופים אלו, כאשר דם ישראל נשפך כמים באכזריות נוראה ע"י האויב הישמעאלי, וכל אשר לב יהודי מפעם בקרבו אחוז פלצות על השמועות הנוראיות על ניסיון לרצח האברכים בעיר העתיקה ועל טבח יהודים בבית הכנסת בהר נוף שקדמו לו רציחות איומות ע"י סכינים ודריסות, ועם ישראל כואב את דם הקדושים שנשפך ואת שפלותם של ישראל, כתב עמיר בניון שיר מרחשי ליבו הבריא להשתתף בצער אחיו היהודים, מתוך אהבת ישראל, מתוך הבנה שהצרה אינה צרת הפרט אלא צרת כולנו, ואם לא נפתח את עינינו מהעיוורון הרצוני ולא נבין עם איזה אויב אכזרי יש לנו עסק, מי יודע מה ילד יום חלילה.

במקום להעריך את הזמר ששותף בצרתם של ישראל ואומר את האמת בלי חנופה, בחר לו נשיא המדינה מר ראובן ריבלין לבטל את הופעתו של בניון, כחלק מאג'נדת טשטוש הגבולות שבין ישראל לעמים, כחלק ממשנת החנופה לאויב שכבר הפכה אצל כבוד הנשיא לעקבית ומתמשכת.

כך ממשיך כבוד הנשיא לטמון את הראש בחול מפני גל השנאה וההסתה של האויב האורבת לנו מידי יום. בושה וחרפה!

תחזקנה ידיו של עמיר בניון, ירבו כמותו בישראל יהודים אמיתיים שלא פוחדים מה יגידו עליהם ומה יאמרו, יהודים אמיצים שמקיימים את ציווי התורה "לא תגורו מפני איש". אין ספק שסוף האמת לנצח, והשקר והחנופה כליל יעברו מן העולם כעוף פורח.
בניון זמר חנפים נשיא טור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד