י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נגמר בתיקו

בן כספית חושף: הדיון החשאי על עתידו של נתניהו

בדיון חשאי שנערך בעניין עסקת טיעון בתיקיו של נתניהו השתתפו פרקליטיו, רעייתו וכמה ממקורביו. הנוכחים דנו האם לקחת עסקת טיעון או להמשיך במשפט. אלו הנימוקים בעד ונגד

בן כספית חושף: הדיון החשאי על עתידו של נתניהו
נתניהו נכנס לבית המשפט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העיתונאי בן כספית מפרסם בסוף השבוע ב'מעריב' כי לאחרונה התקיים אצל נתניהו דיון חשאי, אינטימי, בעניין עסקת טיעון אפשרית שתשים קץ לסאגה.

לפי הפרטים שהגיעו לכספית נכחו בדיון שני הפרקליטים, בועז בן צור ועמית חדד, נתניהו ורעייתו, וכמה מקורבי-מקורבים. זה נגמר בתיקו. בן-צור הוביל את ה"בעד" (עסקת טיעון), חדד את ה"נגד". הנימוקים בעד פשוטים: מצבו של נתניהו במשפט, לתפיסת פרקליטיו, לא רע. בתיק 4000 הם הצליחו לערער את השוחד.

תיק 1000 בעייתי מאוד. תיק 2000 עוד לפנינו. זה זמן טוב לנסות להוציא מחיר טוב. המטרה: לצאת מהאירוע בלי כלא ובלי קלון. הפרקליטות לא תסכים לוותר על הקלון. אולי אפשר יהיה להסתפק בהבטחה פומבית, פלוס ערבויות (הפעם לא של דרעי) של פרישה מהחיים הפוליטיים?

כספית מסביר כי "השאלה היא מה התוכנית של נתניהו. אם זה היה הנתניהו המקורי, שאנחנו מכירים, הוא היה חותר עכשיו במקביל לפשרה בנושא החקיקה, עסקת טיעון ונורמליזציה עם סעודיה. הוא היה מביא את כל זה, בונה מורשת ופורש לביתו. אם לא יושת עליו קלון, יוכל להתעשר במהירות, והפעם מעבודה (אם אפשר לקרוא להרצאות עבודה).

הבעיה היא, שהסילואטה (הצללית) הסגלגלה שמרצדת מולנו אינה נתניהו המקורי. נתניהו הנוכחי נסחט, נמרט ונבעט מצד לצד על ידי שוביו. מכאן בן-גביר, משם סמוטריץ', ופתאום גם החרדים באים: אם אין חוק גיוס, אין ממשלה, הם מודיעים לו באמצע כל הבלגן הזה. עכשיו לך תתכנן תוכניות".

בנימין נתניהו שרה נתניהו בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד