ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
רדפו אחריו בדרכו לתפילה

פעיל השמאל תלה שלט מחאה מול בית השר - ועוכב

במהלך השבת עוכב תושב תל אביב לחקירה במשטרה לאחר שתלה שלטי מחאה נגד השר וסרלאוף. יחד עם זאת, סמוך לבית השר התפתחה קטטה בין שוטר לבין המפגין: "השוטר התקדם כדי לעצור את המפגין שהתנגד בכוח ובעת הזו נתן לשוטר מכה בפניו עם הזמבורה שאחז בידו"

פעיל השמאל תלה שלט מחאה מול בית השר - ועוכב
מפגינים נגד הממשלה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

במהלך השבת הפגינו פעילי שמאל מול ביתו של שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף וצעקו לעברו בדרכו לתפילות בבית הכנסת הסמוך למקום מגוריו. יחד עם זאת, תושב תל אביב עוכב הבוקר לחקירה במשטרה - זאת אחרי שתלה שלטי מחאה נגד השר. בעקבות עיכובו של המפגין התקבצו הערב מאות סביב בית השר.

בשלט שנתלה סמוך לביתו של וסרלאוף נכתב: "לא תסית", "לא תרצח - לא בחווארה, לא בדומא, לא בכלל", "לא תגנוב - לא כספים קואליציוניים, לא אמל"ח צבאי", "לא תחמוד - לא שטחים לא שלך, לא סמכויות לא לך".

"מחאת קפלן" מסרה: "משטרת תל אביב מנסה להגביל את זכות ההפגנה בתירוץ של השחתת מקרקעין. זהו עוד סממן של קריסת הדמוקרטיה תחת משטר הדיקטטורה של נתניהו. קוראים לכל הציבור להגיע הערב להפגנות בקפלן וברחבי הארץ ולהפגנה לשמירה על בג״צ בשני הקרוב".

בהודעת המשטרה נאמר כי אחד המפגינים ניסה להכות את השוטרים במקום: "השוטר הדף את המפגין והמפגין ניסה לתת מכה לשוטר עם הזמבורה שאחז בידו. בעקבות כך, השוטר התקדם כדי לעצור את המפגין שהתנגד בכוח ובעת הזו נתן לשוטר מכה בפניו עם הזמבורה שאחז בידו. לאחר מכן השוטרים רדפו אחר המפגין שניסה להמלט ועצרו אותו".

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, הגיב הערב וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "למפגינים שמתעללים בילדים שלא חטאו אין מקום במדינה מתוקנת. אני קורא למפגינים תפגינו מולי אבל תשאירו את הילדים מחוץ למשחק. אני קורא למשטרה - זכות ההפגנה היא קדושה, אך גם זכותם של הילדים שלי ושל שכני לחיות בשקט. אני אומר לפורעים: לא ארתע מההפגנות. להיפך. ההפגנות רק מחזקות את ההבנה כמה חשוב שתהיה כאן דמוקרטיה אמיתית ושפויה ולא כזו שמובלת על ידי פורעים כמוכם".

תל אביב הרפורמה המשפטית הפגנת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד