ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
שופרא

חשיפה: האתרוג הסודי שמטלטל את עולם התורה

באתרוגי 'שופרא' יש את הזנים המובחרים והמיוחסים ביותר, אתרוגים תימנים מהודרים, זני חזון איש נבחרים ואתרוגי מרוקו ייחודים. רבני בני ברק הגיעו למקום ובחרו להם אתרוג נאה ומהודר לחג

חשיפה: האתרוג הסודי שמטלטל את עולם התורה
שופרא אתרוגים צילום: באדיבות המצלם

כולנו מכירים אותם, ואולי אלו אתם בעצמכם – ה'מבינים'! אלה שלא מסתפקים באתרוגים המוצעים בשוקי ארבעת המינים, אלה שכבר מראש חודש אלול מסתובבים בפרדסים סודיים ואצל סוחרים בלעדיים, מצוידים בזכוכית מגדלת של יהלומנים ובמבט חודר, ומחפשים את האתרוג שהוא כליל השלמות.

אם זיהיתם את עצמכם בתיאור הזה, הכתבה הזו והאתרוגים הללו הם בדיוק בשבילכם, רק בשבילכם.

כדי לספק את הביקוש הייחודי של ה'מבינים', המהדרין שבמהדרין, הוקם מותג האתרוגים היוקרתי 'שופרא אתרוגים', שכבר מחולל מהפכה של ממש בכל תחום האתרוגים.

לשם כך הורכבה קבוצה נבחרת של מפקחים, משגיחים ובודקים, כולם תלמידי חכמים מופלגים ויראי שמים בתכלית, עם מומחיות יוצאת דופן באתרוגים. לצד בקיאות הלכתית בכל פרטי הדינים והשיטות, הם מחזיקים בניסיון של עשרות שנים בתחום האתרוגים, עם הכרה נרחבת של כל הזנים והפרדסים, והבנה מעמיקה בנושא לכל פרטיו.

רבה של בני ברק, גאון רבי מסעון בן שמעון בוחר אתרוג.

במשך תקופה ארוכה כבר הם חורשים את הארץ לאורכה ולרוחבה, וגם מבצעים גיחות לחוץ לארץ, למרוקו, כדי למצוא את הפרדסים המובחרים ביותר של האתרוגים, והנודעים בזנים מיוחסים, אך גם בעלי פרי ההדר היפה ביותר.

כשהפרדסים הנבחרים אותרו, רק החלה העבודה הקשה. מכל פרדס, מתוך אלפי אתרוגים שכולם מהודרים וטובים, נבחרו ב'פינצטה' רק המובחרים שבמובחרים, העידית שבעידית, אתרוגים נדירים ויוצאי דופן בכל הפרמטרים, הקורנים בהוד ויקר, כיאה וכיאות למהדרין שבמהדרין.

באתרוגי 'שופרא' יש את הזנים המובחרים והמיוחסים ביותר, אתרוגים תימנים מהודרים, זני חזון איש נבחרים ואתרוגי מרוקו ייחודים.

אתרוגים אלו נמצאים תחת פיקוח והשגחה הדוקים, של מיטב הכשרויות: בד"ץ נוה ציון מיסודו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל, בד"ץ שארית ישראל ובד"ץ העדה החרדית.

רבה של בני ברק, הגרש"צ רוזנבלט בוחן אתרוג.

מטבע הדברים בשל המיון הקפדני והדרישות המחמירות ביותר, ישנה רק כמות מצומצמת מאוד של אתרוגי 'שופרא', וכבר בשלב זה הביקוש אדיר וגובר בהרבה על ההיצע.

אז אם אתם מ'המבינים' וחשקה נפשכם באתרוג שופרא דשופרא, תוכלו למצוא אותם בחנויות ובמרכזי מכירה ברחבי הארץ ובבני ברק במרכז הגדול ב'מקלט' אולמי "שלום ורעות" ברחוב קהילות יעקב 63 , כל ערב בין השעות 18:00-23:00, ואחרי יום הכיפורים באופן רצוף מ-9:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה.

בני ברק אתרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד