ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"אי אפשר לסמוך על שקרן"

זלנסקי דוחה פשרה עם פוטין, ומצביע על מותו של פריגוז'ין

הנשיא זלנסקי נגד שיחות עם פוטין. "כשאתה רוצה לנהל פשרה או דיאלוג עם מישהו, אתה לא יכול לעשות זאת עם שקרן" אמר. בקריבוי רוג, עיר הולדתו של זלנסקי, פגע טיל רוסי בתחנת משטרה. 74 בני אדם נפצעו, ושוטר נהרג. בין הפצועים היו תשעה שוטרים, שלושה מהם חולצו מההריסות

זלנסקי דוחה פשרה עם פוטין, ומצביע על מותו של פריגוז'ין
המלחמה באוקראינה צילום: Pixabay

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי מותו של יבגני פריגוז'ין - מנהיג קבוצת שכירי החרב של וגנר שמטוסו התרסק שבועות לאחר שהוביל מרד נגד ההנהגה הצבאית של מוסקבה מראה "מה קורה כשאנשים עושים עסקאות עם מנהיג רוסיה ולדימיר פוטין".

בעוד מתקפת הנגד של אוקראינה נכנסת לחודש רביעי, עם הישגים דלים בלבד עד כה, זלנסקי אמר ל- CNN שהוא דחה את הדיבורים שהגיע הזמן לנהל משא ומתן לשלום עם הקרמלין.

"כשאתה רוצה לנהל פשרה או דיאלוג עם מישהו, אתה לא יכול לעשות זאת עם שקרן", אמר וולודימיר זלנסקי. בראיון אחר לתקשורת האוקראינית אמר זלנסקי, כי מותו של פריגוז'ין עבור אוקראינה הוא "טרוריסט אחד פחות".

בסוף השבוע חיילים רוסים הפגיזו את קריבוי רוג, עיר הולדתו של וולודימיר זלנסקי. יותר מ-70 בני אדם נפצעו, אחד מהם נהרג. באוקראינה דווח, כי טיל רוסי פגע בתחנת משטרה. 74 בני אדם נפצעו, ושוטר נהרג. בין הפצועים היו תשעה שוטרים, שלושה מהם חולצו מההריסות.

 

ולדימיר פוטין ולודימיר זלנסקי מלחמת אוקראינה רוסיה יבגני פריגוז'ין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד