כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אין גבול להסתה

המפגין איחל מוות לזוג נתניהו: "שנזכה לראותם בבית העלמין" | הקהל הריע

מפגין מחוץ לאולפני ערוץ 14, איחל אמש שבשנה הבאה נזכה לראות את הזוג נתניהו בבית העלמין. הקהל מסביב הריע לו על הדברים כאות הסכמה 

המפגין איחל מוות לזוג נתניהו: "שנזכה לראותם בבית העלמין" | הקהל הריע
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ההסתה מצד מפגיני השמאל נמשכת. אמש (מוצ"ש) איחל מפגין מחוץ לאולפני 'ערוץ 14' - מוות לראש הממשלה בנימין נתניהו ולרעייתו שרה.

בתיעוד שפרסם כתב הערוץ, הלל ביטון רוזן, נשמע מפגין כורז במגפון: "אני מקווה שבריאותם של הצמד חמד, אחת שסובלת מהפרעות נפשיות ואושפזה במחלקה הכירורגית, ואחד שסובל מהתייבשות ואושפז במכון הלב בתל השומר, שבשנה הבאה נזכה לראותם בבית העלמין". בתיעוד ניתן לשמוע את קהל המפגינים מריעים לאיש על דבריו.

כזכור, בחודש האחרון אושפז ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית החולים שיבא בתל השומר, כאשר תחילה דווח כי סבל מהתייבשות, אולם בהמשך התברר שהושתל לו קוצב לב בעקבות הפרעות בקצב הלב.

ביום שישי נודע כי כי גם שרה נתניהו אושפזה בשבוע שעבר בבית החולים הדסה עין כרם. דובר משפחת נתניהו מסר כי ביום השני לשהותה של הגב' נתניהו בביקור בקפריסין היא חשה לא בטוב. היא המשיכה להרגיש כך גם לאחר חזרתה, וביום חמישי בלילה הגיעה לפרופ' אלון פיקרסקי בהדסה עין כרם, שם נשארה לילה במח׳ הכירורגית למעקב וטיפול בנוזלים. היום לקראת הצהריים, לאחר שהכל נמצא תקין היא שוחררה לביתה".

בנימין נתניהו שרה נתניהו ערוץ 14 בית עלמין הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד