י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ביתר: טכנאי ננעל באנטנה - וחולץ בשלום

טכנאי של חברת סלקום ננעל בתא התקשורת של האנטנה, וחולץ לאחר שעות ארוכות על ידי אנשי הביטחון העירוני

ביתר: טכנאי ננעל באנטנה - וחולץ בשלום

בשעות הערב המאוחרות התקשר בבהלה המנהל הטכני האזורי של חברת סלקום אל רבש"צ ביתר עילית דרור קורן. הוא דיווח כי שלח טכנאי לביצוע עבודות תחזוקה באנטנה הסלולארית באזור הדר ביתר ובמשך יותר משעתיים אין קשר עם הטכנאי והוא חושש לחייו.

בשיחת ועידה של הרבש"צ דרור קורן עם הצוות הטכני של החברה, התקיים דיון על אפשרויות מיקום האנטנה, כאשר עלתה אפשרות שמדובר באנטנה ליד מחסום ביתר או באנטנה בהדר ביתר.

הרבש"צ דרור קורן שלח מיידית את סיור הביטחון של ביתר עילית עם הסיירים אברהם כהן ושמעון דייטש, הם אכן מצאו רכב העונה לתיאור שקיבלו, נעול במיקום שנמסר, אולם הטכנאי איננו.

"לאחר סריקה רגלית תחת גשם שוטף הם שמעו דפיקות חלשות מתוך תא התקשורת הסמוך לאנטנה", מספר ל'בחדרי חרדים' גיא עקריב, מנהל מוקד עירוני-חירום וביטחון. "תוך כדי קבלת הנחיות מהטכנאי הנעול בתא - שבנוי כחדר כספות עם דלת שלא ניתן לפתוח מבפנים - הוא חולץ בשלום, לאחר שעתיים שעברו עליו בייאוש".

למפרע מסתבר שהטכנאי השאיר את הטלפון הסלולארי שלו ברכבו, נכנס לעבוד בתא התקשורת וננעל מבפנים.

בשיחת ועידה של הרבש"צ עם המנהל הטכני ועם הטכנאי נשאל הטכנאי מה קרה, והשיב שעברה במחשבתו המצמררת אפשרות שיעביר שם לפחות את הלילה בקור עז ואף יותר מזה והוא חשש לחייו.

"האירוע היה עלול חלילה להסתיים אחרת. אם חלילה לא היה מאותר הטכנאי על ידי צוות הביטחון המסור ולולא העירנות והדבקות במשימה של הסיירים הנ"ל, לא בטוח שהוא היה שורד ח"ו", אומר עקריב.
טכנאי קור אנטנה ביטחון חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד