י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
טריק לקבל הנחה

המכונית החשמלית שהישראלים כל כך אוהבים משנה מחיר

BYD אטו 3 נחשבת לאחת המכוניות המשפחתיות החשמליות הפופולאריות בישראל. היא תוזל בגרסת המאובזרת יותר. במקביל לחשיפת המחירים החדשים, בימים האחרונים שלמה מוטורס החלה להציע הטבה למי שיזמין באתר

המכונית החשמלית שהישראלים כל כך אוהבים משנה מחיר
זה אטו 3 מתוצרת BYD ותוכלו להנות מ-2000 שקלים הנחה צילום: BYD

BYD אטו 3 אשר נחשבת כיום לאחת המכוניות המשפחתיות החשמליות הפופולאריות בישראל תתייקר בגרסה הבסיסית אבל תוזל בגרסת המאובזרת יותר. כך אנו למדים מהמחירונים החדשים שמפרסמת היבואנית שלמה מוטורס.

BYD היא כיום מותג הרכב הסיני הנמכר ביותר בישראל והאטו 3 נחשבת כיום לדגם רב מכר שלמעשה אחראי – כדגם היחיד - על הצלחתה המסחרית המרשימה של BYD בישראל.

לפי המחירים החדשים שמפרסמת היבואנית, הגרסה ההתחלתית של אטו 3 אשר נקראת "קומפורט" מתייקרת מ-163,500 שקל ל-166,500 שקל, כלומר התייקרות של 3,000 שקל. לצד ההתייקרות של גרסת "קומפורט" מופיעה דווקא הוזלה של גרסת "דיזיין" הבכירה והמאובזר יותר (מפרט טכני זהה לשתי להגרסאות).

עד כה הדיזיין עלתה 175,500 שקל אבל כעת היא מוזלת בכ-2,500 שקל ומחירה יהיה 173,990 שקל. רמת האבזור "דיזיין" קיימות כמה תוספות שאין ברמת הגימור "קומפורט" למשל פתיחה חשמלית של דלת תא המטען.

כך תקבלו הנחה: במקביל לחשיפת המחירים החדשים, בימים האחרונים שלמה מוטורס החלה להציע הטבה למי שיזמין באתר. כדי לקבל אותה צריך להתחיל תהליך של פתיחת הזמנה ולהגיע עד לשלב הצגת המחיר. בנקודה זו תופיע באתר לשונית "לחשיפת מחיר ייחודי לאונליין". לאחר לחיצה על הלשונית, קוד הטבה מיוחד ישלח למספר הטלפון של המזמין ושם יופיע גובה ההנחה אשר עומד על כ-2,000 שקל.

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד