כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מלונות מומלצים בסלוניקי

כאחת מהערים התיירותיות ביותר ביוון, ברחבי סלוניקי, תוכלו ליהנות מהיצע גדול של פתרונות אירוח ולינה המותאמים לזוגות, משפחות וקבוצות. בנקודה זו חשוב לציין שהמלונות בסלוניקי, ממוקמים אומנם באזורים שונים ברחבי העיר, אך בכולם תוכלו למצוא פתרונות ניידות למרכז העיר

מלונות מומלצים בסלוניקי
סלוניקי צילום: Freepik

כאשר מחפשים לצאת לחופשה בעיר הקסומה סלוניקי כדאי לדעת מהם המלונות המומלצים ביותר בסלוניקי ומשם לבחור את המלון המועדף עלכם על פי הנתונים המתאימים לכם ביותר, בכתבה שלפניכם מידע על סלוניקי, האטרקציות והאתרים השונים בעיר, ומלונות מומלצים לחופשה מושלמת בעיר. סלוניקי היא העיר השנייה בגודלה ביוון ואחת מערי הנמל החשובות ביותר במדינה, מהווה מוקד משיכה תיירותי למאות אלפי תיירים מדי שנה. ברחבי העיר, המשתרעת על פני שטח כולל של 18 קמ"ר, תוכלו ליהנות מהשילוב התיירותי המושלם בין ההיסטוריה המפוארת של יוון העתיקה לבין ההווה השוקק חיים של עיר תיירותיות מובילה.

אטרקציות מרכזיות בסלוניקי

כאחת מהערים העתיקות ביותר ביוון, סלוניקי מאכלסת בשטחה מספר גדול של מבנים עתיקים מתקופת יין העתיקה והתקופה הנוצרית המוקדמת והתקופה הבינזטית. מבנים אלו הוכרחו על ידי ארגון אונסק"ו כאתרי מורשת עולמית ורבים מהם נחשבים למוקדי משיכה תיירותיים. לצד אלו, סלוניקי היא גם עיר תוססת ושוקקת חיים המאכלסת בשטחה שפע של מוקדי בילוי, תרבות ופנאי, כאשר בין האטרקציות התיירותיות המרכזיות הממתינות לכם בסלוניקי תוכלו למצוא את:

  • המגדל הלבן - מצבר עתיק שנבנה בתקופת השלטון העותמאני במאה ה-13.
  • כנסיית האגיוס דמטריוס - כנסיה יוונית אורתודוקסית מהתקופה הביזנטית.
  • הפטאפירגיון - מבצר היסטורי שפירושו המילולי בעברית: שבעת המגדלים ע"ש שבעת המגדלים העתיקים המצויים בו.
  • מרחצאות פוזאר ומפלי אדסה - מתחם טבע הממוקם במרחק נסיעה קצר מסלוניקי ובסמוך לעיירה הקסותה לוטרקאי פוזאר. במתחם, ישנם מספר מרחצאות ואגמים השוכנים בתוך הגבעות הירוקות של צפון יוון, וזאת לצד מפלי אדסה הנחשב לאחד מפלאי הטבע המרהיבים של יוון ולמפל הגבוה ביותר באירופה.
  • שוק מודיאנו - שוק מקורה שהוקם במהלך שנות ה-20 של המאה החולפת. בשוק זה תוכלו למצוא טברנות מקומיות לצד דוכני דגים, אטלזים וברים, והוא נחשב לאחד מהשווקים הססגוניים ביותר של סלוניקי.
  • המוזיאון היהודי של סלוניקי – עד למלחמת העולם השנייה, יהדות סלוניקי נחשבה לאחת מהקהילות היהודיות הגדולות ביותר באירופה. במוזיאון היהודי של סלוניקי הממוקם במרכז העיר, תוכלו למצוא ממצאים שונים המתארים את קהילת סלוניקי לאורך הדורות.

וזאת לצד היצע מרשים ומגוון של מוקדי תיירות נוספים בהם תוכלו למצוא מסעדות, ברים, טברנות מקומיות, מתחמי שופינג, מוזיאונים ומרכזי תרבות ופנאי.

חופי סלוניקי

על אף היותה אחת מערי הנמל החשובים ביותר של יוון, סלוניקי אינה שופעת בחופי רחצה תיירותיים, בהשוואה לאיי יוון. יחד עם זאת, לאורך רצועת החוף של סלוניקי ממתינה לכם טיילת הידועה בשם: החוף החדש, והיא מתפרסת לאורך כ-5 קילומטרים המשלבים בתוכם שבילי הליכה ושבילי רכיבה על אופניים. מצד אחד של הטיילת עובר הים, ובצידה השני, תוכלו ליהנות מהיצע גדול ומרשים של מסעדות, בתי קפה, דוכני אוכל רחוב וחנויות בוטיק. בנוסף לטיילת, תוכלו ליהנות ממספר חופי רחצה פעילים המשלבים בתוכם מגוון רחב של פעילויות ימיות, וביניהם: חוף אגיוס מאמאס, חוף קלית'יאה, חוף אפנומי ועוד.

פתרונות אירוח ולינה בסלוניקי

כאחת מהערים התיירותיות ביותר ביוון, ברחבי סלוניקי, תוכלו ליהנות מהיצע גדול של פתרונות אירוח ולינה המותאמים לזוגות, משפחות וקבוצות. בנקודה זו חשוב לציין שהמלונות בסלוניקי, ממוקמים אומנם באזורים שונים ברחבי העיר, אך בכולם תוכלו למצוא פתרונות ניידות למרכז העיר.

ברשימת המלונות המומלצים ביותר בסלוניקי תוכלו למצוא את המלונות הבאים:

מלון Electra Palace Thessaloniki

מלון בדירוג 5 כוכבים הממוקם בלב העיר סלוניקי בסמוך לכיכר אריסטוטלוס. בשטח המלון, ממתינים לכם חדרי אירוח מרווחים לצד סוויטות יוקרתית, כאשר כל חדרי האירוח מעוצבים ברצפת עץ ומאובזרים בריהוט מהודר מעץ מלא. בקומת הקרקע של המלון פועל בר טרקלין בסגנון בריטי, כאשר בקומת הגג של המלון תוכלו למצוא גם בריכת שחייה וגם את מסעדת המלון המתמחה במטבח הים תיכוני. הקרבה האידיאלית של המלון למרכז העיר, תאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות תיירותיות במרחק הליכה קצר, וביניהן, המגדל הלבן, המוזיאון להיסטוריה ביזנטית ורובע לדדיקה השווק חיים בשעות הערב והלילה.

מלון Grand Hotel Palace

אחד מהמלונות היפים ביותר בסלוניקי. המלון בדירוג 5 כוכבים, ממוקם במרחק של 4 קילומטר בלבד ממרכז סלוניקי וכיכר אריסון, והוא משלב בתוכו חדרי אירוח זוגיים לצד סוויטות יוקרתיות, בעיצוב אלגנטי ובידוד אקוסטי ברמה הגבוהה ביותר, כאשר חלק מהחדרים עם נוף לים/אגם וחלק מהחדרים פונים לרחבה הפנימית של המלון. בשטח המלון, בעל המבנה המרשים ביופיו, תוכלו למצוא מרכז כושר עם ציוד מלא, מרכז ספא המשלב בתוכו סאונה ובריכת שחייה מקורה ומחוממת, וזאת לצד מסעדות המתמחות במטבח הים תיכוני ומאכלים בינלאומיים.

מלון No 15 Ermou Hotel

מלון נוסף הממוקם במרכז סלוניקי. המלון, בדירוג 5 כוכבים, מאכלס בשטחו חדרי אירוח מפנקים ומרווחים, שבחלקם מצויה מרפסת נוף הצופה למרכז סלוניקי. כמו כן, המלון מאכלס בשטחו מרכז ספא יוקרתי עם סאונה וחמאם. המלון ממוקם בסמיכות למוקדי תיירות פופולאריים בסלוניקי, וביניהם, כיכר אריסטוטלוס והמגדל הלבן. לאורחי המלון מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית ובין שירותי המלון תוכלו ליהנות גם משירות הסעות אל או מ- נמל התעופה של סלוניקי הממוקם במרחק של 17 ק"מ בלבד מהמלון.

מלון The Met Hotel Thessaloniki

מלון יוקרתי ומעוצב הממוקם בשטח הנמל של סלוניקי ובמרחק של 1.8 ק"מ אווירי ממרכז העיר. בשטח המלון, תוכלו ליהנות מיחידות אירוח מפנקות עם רצפת עץ וחדרי רחצה משיש טבעי. הגישה בין המלון למרכז סלוניקי מתאפשרת מתוך המלון באמצעות שירות הסעות ללא תשלום נוסף לאורחי המלון. בשטח גג המלון פועל מרכז ספא יוקרתי ובריכת שחיה, הצופים אל מרכז העיר ומפרץ תרמאיקוס. כמו כן, בשטח המלון פועלות מספר מסעדות לצד ברים, כאשר אחד מהברים מתהדר בקיר מצופה זהב 22 קארט. מרכז הספא של המלון מאפשר לכם ליהנות ממתחם כושר מאובזר היטב, חמאם, אמבט עיסוי ובריכת שחיה מקורה, וזאת לצד טיפולי עיסוי וטיפולי יופי בהזמנה מראש.

לצד המלונות המומלצים המופיעים לעיל, תוכלו למצוא בסלוניקי מלונות נוספים שבכל אחד מהם תוכלו ליהנות מחוויית אירוח נעימה ומפנקת העונה על כל הציפיות של התייר הישראלי. כמדינה מעודדת תיירות, יוון מעמידה משאבים רבים לצרכי פיתוח ענף התיירות ברחבי המדינה, עובדה ההופכת את החוויה התיירותית שלכם לנעימה יותר, ידידותית יותר ומהנה הרבה יותר.

נכתב בשיתוף https://greece.vivato.co.il/ השער שלך ליוון!

יוון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד