י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בוטלי בית

דירה חדשה מתחת למחיר שיווק? הבוט שיעשה לכם את העבודה

נעים להכיר: "בוטלי בית" בוט חכם וחינמי אשר יודע לזהות הורדת מחירים בפרויקטים חדשים

דירה חדשה מתחת למחיר שיווק? הבוט שיעשה לכם את העבודה
אילוסטרציה צילום: freepik

מי לא רוצה דירה חדשה במחיר הזדמנות ומתחת למחיר שיווק? הכירו את הבוט "בוטלי בית". בוט חכם אשר יודע לזהות דירות חדשות המוצעות מתח למחיר שיווק ולשלוח לכם את העדכון.

לחצו כאן והכירו את בוטלי בית>>>

"אחרי תקופת פיילוט מוצלחת ביותר בה חסכו רוכשי הדירות דרך ה בוט כ- +4,000,000₪ ברכישת הדירה אני שמח שהבוט מפורסם לציבור הרחב", אומר אבי ממן סמנכ"ל השיווק בקבוצה "ומאושר" מדגיש אבי "שיש
לכל רוכש כיום אפשרות לחסוך מאות אלפי שקלים ולקבל מידע חינמי על הורדת מחירים בפרויקטים חדשים וכך לחסוך מאות אלפי שקלים ברכישת הדירה".

"אנו נמצאים בתקופה בה הריביות אמנם גבוהות אבל הם רק זמניים" מזהיר ממן "ולאורך כל השנים ראינו שאחרי תקופת רגיעה הגיע תקופה בה מחירי הדיור זינקו למעלה ואגב נשארו גבוהים, והחכם עניו בראשו לנצל את המומנטום ולרכוש נכס חדש במחיר הזדמנות".

"כיום הקבלנים מציעים לא מעט הטבות והנחות ובד"כ הנחות אלו אינם מתפרסמות לציבור הרחב ועל הצורך הזה אנו נותנים מענה, הבוט יודע לזהות הורדת מחירים בפרויקטים חדשים ולשלוח לנרשם את העדכון וכך זוכים הרוכשים להזדמנות מיוחד וחסכון של מאות אלפי שקלים".

השימוש במערכת חינמי?

נכון השימוש במערכת חינמי לחלוטין ולטובת הרוכשים.


הזדמנות מיוחדת?

ממש לאחרונה איתר הבוט דירות חדשות בירושלים בפחות מ 1.800.000₪- מלבד הורדת מחיר של 340,000 ₪ בפרויקט מיוחד המידע כמו שהדגשתי דרך הבוט.

לסיכום מבקש אבי "הושקעו כספים רבים בבניית מערכת חשובה והכרחית זו ע"מ לחסוך לרוכשי הדירות מאות אלפי שקלים, ברכישת הדירה אם יש לכם חברים או משפחה המחפשים נכס חדש שתפו אותם במערכת וחסכו גם להם עשרות אלפי שקלים ועמלות מיותרות".

לחצו כאן והכירו את בוטלי בית>>>

נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד