כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
יפה כח הבן

באווירת אלול: ערב מיוחד לתלמידי ישיבת נהרדעא ואבותיהם • צפו

סביב שולחנוות ערוכים וזיץ' אלול מרומם התכנסו אבות ובנים של ישיבת נהרדעא לערב מיוחד • רבני הישיבה מסרו זוויות בחינוך והזמר פיני אינהורן היה על הקלידים • גלרייה

באווירת אלול: ערב מיוחד לתלמידי ישיבת נהרדעא ואבותיהם • צפו
נהרדעא אלול תשפג צילום: שלומי כהן

לקראת הימים הנוראים התקיים בישיבת נהרדעא ערב התעוררות ורגש, ערב מיוחד המוקדש כולו לתלמידי הישיבה ואבותיהם כהכנה לקראת הימים הקרבים ובניית הבחורים בדרך ישראל סבא.

התלמידים ואבותיהם הוזמנו לאולם מפואר בפתח תקווה שם חיכתה להם ארוחת ערב מפוארת לקראת אירוע מעצים ומרגש שלא יישכח.

את האירוע פתח ראש הישיבה הרב מיכאל שוהם שליט"א שהעלה בפני הנוכחים נושאי חינוך אקטואליים ונתן כלים מעשיים לעבודת החינוך באופן בו יבנה הנער נפשית ורוחנית.

הוא שזר בדבריו עצות מעשיות נוספות אותם צבר בנסיונו רב השנים בתחום.

אחריו עלה להרצאה מרתקת הרב מאיר שוורץ שריתק את הקהל בדרכו היחודית במשא מאלף בו הוא חיבר יחדיו הכנה ראויה לימים הקרבים ושיח בחינוך המתאים לדורנו.

דבר של שיגרה בישיבה הפך נושא סיומי המסכתות, שנעשים חדשים לבקרים בישיבה ומחוצה לה בעידוד צוות הישיבה, כך גם באירוע זה לא פסחו הבחורים על הדבר ועלו בזה אחר זה לסיומי מסכתות מרגשים להפתעת הוריהם.

אשרי עין ראתה אלה.

מיד לאחר מכן עלה הזמר והקומזיצר פיני אינהורן מלווה בתזמורת מורחבת,  הוא פתח בשירי דבקות ושמחה יחד עם בחורי הישיבה והאבות, לאחר מכן נערך זיץ אלול מיוחד שנמשך אל תוך הלילה בדבקות נפלאה של קהל המשתתפים כאשר אינהורן מנצח על  הכל ביד רמה.

ההתפעלות והכרת הטוב ניכרה על פני כולם , האבות הודו לצוות על האירוע המרומם והמושקע ,אירוע שיצר עבורם חיבור לעולמו של בנם והעניק להם אפשרות של חיבור אב בן באופן יחודי ומרגש.

יחד יצאו תלמידי הישיבה בכוחות מחוזקים לכבוש את שנת תשפ"ד בצורה המיטבית ביותר.

ברגשות נעלים ננעל אירוע שאין לו תחליף ושהותיר רושם עז על כל המשתתפים בו.

ההורים זכו לשאוב מלוא חפנים נחת דקדושה והבנים התעלו בהתעלות של שמחה.

אופי האירוע מתאים לדרכה החינוכית של ישיבת נהרדעא בה דואגים למיצוי יכולותיו של כל תלמיד תוך שמירה על משנה חינכית סדורה וברורה ללא פשרות.

ישיבת נהרדעא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד