י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אקוניס: "ברית האחים מנעה ממשלת אחדות"

סגן השר מהליכוד בראיון ל'בחדרי חרדים': "לפיד ולבני מדרדרים את ישראל לבחירות חדשות, מיותרות ובזבזניות. כל האחריות על פירוק הממשלה תהיה עליהם" • "אילולא הברית בין הבית היהודי ליש עתיד בתחילת הקדנציה הנוכחית, היינו עכשיו בממשלת אחדות לאומית רחבה עם החרדים" • מעריך: "אין היתכנות לממשלה חלופית"

אופיר אקוניס. צילום: פלאש 90
אופיר אקוניס. צילום: פלאש 90

על רקע המשבר הקואליציוני והאפשרות להליכה לבחירות בחודשים הקרובים, אומר הצהריים (ה) בראיון ל'בחדרי חרדים' סגן השר אופיר אקוניס מהליכוד כי "לפיד ולבני מדרדרים את ישראל לבחירות חדשות, מיותרות ובזבזניות. כל האחריות על פירוק הממשלה תהיה עליהם".

אקוניס מוסיף ומאשים: "אילולא הברית בין הבית היהודי ליש עתיד בתחילת הקדנציה הנוכחית, היינו עכשיו בממשלת אחדות לאומית רחבה עם החרדים. ברית האחים מנעה זאת". לגבי שותפות הליכוד עם החרדים אומר אקוניס: "הליכוד רואה את השותפות ההיסטורית והעתידית עם המפלגות החרדיות כמהלך טבעי, שותפות אמיתית, וזאת על אף שבקואליציה הנוכחית נמנע שיתוף הפעולה הזה על ידי מפלגת יש עתיד והעומד בראשה".

לגבי האפשרות של החלפת הרכב קואליציוני בימים אלו, מסביר סגן השר: "אין היתכנות בכנסת הזו לממשלה חלופית. אלה הם ימי הכרעה, שבהם נדע האם ישראל הולכת לבחירות בסוף החורף, או באביב".

יצויין, כי בימים אלו מתקיימים מגעים ופגישות בין נציגי הליכוד, ש"ס ויהדות התורה, על מנת להגיע להסכמה שהמפלגות החרדיות ימליצו לאחר הבחירות לנשיא המדינה רובי ריבלין על בנימין נתניהו כמועמד להרכיב את הממשלה הבאה. אם נתניהו יקבל הבטחה כזו, הוא צפוי להכריז על בחירות בקרוב. אלא שהבטחה כזו לא צפויה להגיע בקלות, ולחרדים רשימה ארוכה של נושאים בהם נתניהו צריך 'לספק את הסחורה' לאחר כמעט שנתיים של גזרות שהוטלו על הציבור החרדי.
בחירות אקוניס גזרות נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד