י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הלווייתה - הערב

טרגדיה בבני ברק: נכדת מזכה הרבים נפטרה

הפעוטה, נכדתו של הרב יגאל כהן, איבדה את הכרתה בביתה שבבני ברק | כוחות ההצלה פינו אותה לבית החולים מעייני הישועה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה

ארכיון
ארכיון צילום: ארגון הצלה

הפעוטה איילה צרף ע"ה כבת החודשיים איבדה אחר הצהריים (ראשון) את הכרתה בבני ברק. היא פונתה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים כשמצבה מוגדר אנוש, אך בהמשך נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. 

המנוחה ע"ה נכדתו של מזכה הרבים הרב יגאל כהן, ראש מוסדות 'יביע אומר' בבני ברק, ונכדתו של הרב ראובן צרף, ובתו של הרב ישראל צרף מבוגרי ישיבת 'יסודות התורה' בתל אביב.

היא נכדתו הראשונה של הרב יגאל כהן, שבלידתה הכריז בשיעורו על הולדת הנכדה הראשונה כשנהפך להיות סבא בפעם הראשונה.

ארגון הצלה מסר כי כונני הארגון הוזעקו בעקבות דיווח על תינוקת מחוסרת הכרה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה ממושכות בתינוקת כבת חודשיים והיא פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים מעייני הישועה בעיר.

חובשי הצלה, בנצי הימל והערשי דויטש שהגיעו ראשונים למקום סיפרו: "כשהגענו למקום עם אמבולנס הצלה, הביאו לנו תינוקת כבת חודשיים כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה".

"יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, התחלנו מיידית בפעולות החייאה מתקדמות, אשר כללו עיסויי לב, הנשמות ומתן תרופות מצילות חיים, והיא פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה לחדר הלם בבית החולים מעייני הישועה בעיר".

הלוויתה הערב בשעה 21:00 בבית העלמים באלעד, שם תיטמן.

בני ברק החייאה איבוד הכרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד