כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כזה עוד לא היה

מתקפה חסרת תקדים נגד אייכלר: "מגה אנטישמי"

חבר הכנסת אייכלר הגיב לדברי הכפירה של נתניהו, שאמר כי "הקב"ה לא תמיד היה איתנו באירופה" בהתייחסו לסכנה בנסיעה לאומן, והאשים את הציונות בפשעים ובשיתוף פעולה עם הנאצים. ברשת קמה סערת ענק: "הטקסט המופרע שכתב אייכלר הוא מגה אנטישמי ומגה אנטי ציוני ברמה שאני בספק אם יחיא סנוואר ואסמאעיל הנייה היו מסוגלים לחשוב עליו"

מתקפה חסרת תקדים נגד אייכלר: "מגה אנטישמי"
ישראל אייכלר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת הרב ישראל אייכלר רק רצה להגיב לדברי הכפירה של נתניהו שאמר היום (ראשון) בקשר לסכנות הטמונות בנסיעה לאומן בראש השנה בצל המלחמה מול רוסיה כי "לא תמיד הקב"ה היה איתנו באירופה". תגובתו עוררה סערת ענק בחברה הישראלית המקוטבת והמתוחה עד הקצה בלאו הכי.

אייכלר כתב כי "זה יותר ממאה שנה שאלוקי ישראל מציל את ארץ ישראל מיד אלילי הכוח, התרבות הרעה והתבוללות המשטר החילוני. הציונים והפרטיזנים לא מנעו שואה באירופה. הגרמנים נבלמו בדרך לכיבוש ארץ ישראל בניסי ניסים ולא בגלל הציונים. הציונים התנכרו ליהודי הגולה. חלק מאנשי היודענראט שיתפו פעולה עם הנאצים, חלקם סחרו ומכרו את יהודי הגולה. ההנהגה הציונית בארץ סירבה והכשילה 'תכניות ההצלה'", והוסיף כי "כידוע מספר 'מן המיצר' של הרב וייסמנדל וספרי היסטוריונים רבים כמו שבתי בית צבי, ש. תמיר ו'כחש' של בן הכט ועוד. חלק מהציונים אף קראו ליהודי הגטאות: 'אבק אדם - שילכו לגורלם'".

"גם לאחר השואה, כל המהגרים היהודים בתפוצות העולם, חיים מאז בשלום ובשקט יחסי", הוסיף. "רק בארץ ישראל נשפך דם יהודי כמים, מאז ועד הנה. סכנת השמדה גרעינית מאיימת על מדינת ישראל בלבד".

בהמשך, אמר: "לאחרונה התגלו חדלונם ושפלותם של אלילי הכוח והכזב ומחדלי הממשלה, במלחמת יום הכיפורים תשל"ד. ה'גנרלים' לשעבר 'המורדים' היום, מסיתים למלחמת דמים בתוך הגטו העברי בארץ ישראל. כשרואים מי היו הגנרלים, מבינים כי רק בניסי השם אלוקי ישראל אנו שורדים. מובילי מלחמת הדיקטטורה של הבג"צ, הפכו למלשינים נגד ישראל בכל העולם ומאשימים אותה באפרטהייד ובפשעי מלחמה, כאויבים הגרועים ביותר באסלאם. הסו לכם כאשר אתם מאשימים את אלוקי ישראל, במחדליכם ופשעיכם".

שר החינוך יואב קיש קרא לאייכלר לחזור בו מדבריו, ואמר: "אני קורא לח"כ אייכלר לחזור בו מדברי הבלע האנטי ציוניים שהוא כתב. כנכדו של בריגדיר קיש שנלחם בנאצים, כציוני, כיהודי וכחייל בצבא הגנה לישראל שלחם באויבנו, אני מתבייש בדברים שכתבת".

ח"כ איווט ליברמן כתב על תגובת אייכלר: "הקואליציה המשיחית, חרדית והאנטי ציונית שמובילה את מדינת ישראל לאבדון חייבת להתפרק, הגיע הזמן לקואליציה ציונית וליברלית מקיר לקיר".

העיתונאי נדב איל הגיב וכתב: "לא רק אנטי ציונות - אנטישמיות ממש. והנה הנקודה: זה מה שהממשלה ומשלמי המסים מממנים. את החינוך לערכים ולרעיונות האלה. כל ההתבטלות בפני העסקנים החרדים. הנה - היא עבור כתבי הפלסתר האלה".

הפרשן הכלכלי שאול אמסטרדמסקי הגיב: "בוהה בטקסט של אייכלר כבר כמה דקות ותוהה מה יש במשותף לי ולאיש הזה".

העיתונאי ברק רביד כתב: "זו הודעה של חבר כנסת בקואליציה. אנטי ציונות ברמת בל"ד. כאלה דברי שנאה עוד לא ראיתי".

קוסטה בלאק, אחד ממנהיגי המחאה כתב כי "הטקסט המופרע שכתב אייכלר הוא מגה אנטישמי ומגה אנטי ציוני ברמה שאני בספק אם יחיא סנוואר ואסמאעיל הנייה היו מסוגלים לחשוב עליו. פשוט בלתי נתפס שהחרפה הזאת עוברת בשקט יחסי. ואלה הם ״השותפים הטבעיים״ של נתניהו, לצד כהניסטים הזויים ומתנחלים מופרעים שכל היום מסיתים נגד לוחמי צה"ל".

העיתונאי אבישי גרינצייג הגיב: "התגובה הזו של חבר הקואליציה אייכלר היא באמת אנטי ציונות מזוקקת, מתובלת בשכתוב בוטה של ההיסטוריה. גם התיאור העכשווי של מדינת ישראל כ'הגטו העברי בארץ ישראל' הוא בוקס בבטן".

מנגד, עורך 'בחדרי חרדים' משה ויסברג כתב כי "הרב אייכלר אומר בעצם את מה שאמרו גדולי ישראל בכל השנים, מי שזה נשמע לו מוזר צריך לבדוק את עצמו מה התערער לו בהשקפה".

בנימין נתניהו אנטישמיות ישראל אייכלר יואב קיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 104 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד