ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
נלחמים נגד הזמן

מרוקו קיבלה הצעות לסיוע מ-4 מדינות לא כולל ישראל

מרוקו החליטה לקבל סיוע מבריטניה, ספרד, קטאר ואיחוד האמירויות כדי להתמודד עם ההשלכות של רעידת האדמה ההרסנית שגרמה להרס רב ומעל 2000 הרוגים. לעת עתה מרוקו ויתרה על סיוע מישראל  

מרוקו קיבלה הצעות לסיוע מ-4 מדינות לא כולל ישראל
צבא מרוקו בדרכו לסייע לנפגעים צילום: צילום מסך

משרד הפנים המרוקאי הודיע ​​אתמול, כי מספר ההרוגים ברעידת האדמה שפקדה את המדינה עלה לכמעט 2200 הרוגים וכ-2500 פצועים. צוותי החילוץ המקומיים נלחמים נגד הזמן בחיפוש אחר ניצולים אפשריים.

מרוקו קיבלה אתמול את הצעות הסיוע מבריטניה, ספרד, קטאר ואיחוד האמירויות כדי להתמודד עם ההשלכות של רעידת האדמה ההרסנית שהותירה לפחות 2200 בני אדם הרוגים וכ-2500 פצועים.

משרד הפנים מסר בהצהרה כי שלטונות מרוקו "הגיבו להצעות תמיכה של מדינות ידידותיות ספרד, קטאר, בריטניה ואיחוד האמירויות הערביות, שהציעו לשלוח צוותי הצלה".

הטלוויזיה הרשמית המרוקאית דיווחה כי המלך מוחמד הודה לספרד, קטאר, בריטניה ואיחוד האמירויות על שליחת הסיוע בעקבות רעידת האדמה ההרסנית שזעזעה את הממלכה ביום שישי האחרון.

הטלוויזיה הממלכתית דיווחה כי "הרשויות במרוקו ערכו הערכה מדוקדקת של הצרכים בשטח, תוך התחשבות בכך שחוסר תיאום במקרים כאלה יוביל לתוצאות שליליות". עוד דווח, כי "ממלכת מרוקו מאשרת כל יוזמות סולידריות מאזורים שונים בעולם".

רעידת אדמה במרוקו בריטניה מרוקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד