כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

משפחת השוטר בהר נוף: יש ביננו ברית דמים

משפחתו של השוטר הדרוזי זידאן סייף ז"ל, השלימה היום ביקור מרגש בשכונת הר-נוף • פתחה בביקור בבית הכנסת 'בני תורה' ובאישור רב הקהילה, הגרי"מ רובין, התפללו במקום • ביקרו את משפחות הקדושים הי"ד ואת משפחת הפצוע, ניצול הטבח הרב משה גולדשטיין • לסיום השתתפו בטקס הקדשת אמבולנס לזכר בנם וקדושי הטבח הי"ד • צפו בתיעוד

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

משפחת סייף ביקרה היום (ה'), בבית הכנסת ואצל משפחות האבלים בהר נוף.

משפחתו של השוטר הדרוזי זידאני סייף ז"ל שנהרג בעת שבלם בגופו את מבצעי הטבח בהר נוף, ביקרה היום בהר-נוף. הם ביקרו אצל משפחות האבלים, ואת משפחתו של שמואל גולדשטיין, שנפצע קשה באירוע.

בני המשפחה ביקרו תחילה בבית הכנסת 'בני תורה' שם נפל בנם, ודודו של סייף אף אמר תפילה במקום לעילוינשמת בנו והנרצחים. "הנביא שלנו, הנביא יתרו מקשר אותנו לעם היהודי", אמר.

לאחר מכן, נפגשה אלמנתו של סייף, עם אלמנות הקדושים הי"ד, כך גם ביקרו בבית משפחת משה גולדשיין וילדיו העניקו ציורים לאלמנתו של סייף, ובני המשפחה הקריאו מכתב מהאב הפצוע, המאושפז עדיין בבית החולים, ובו תיאור השתלשלות האירוע.

"השוטר הציל את חיי ממש", כתב. "כל המציל נפש אחת כאילו קיים עולם מלא – וכל שכן השוטר שהציל 20 או 30 אנשים ששכבו על הרצפה, ולא ידעו אם זה הסוף או לא. הם תכננו לגמור את העבודה, חס ושלום, ובגלל שהשוטר חיסל אותם ניצלו כולם".

בני המשפחה גם ביקרו בבית המינהל הקהילתי, והשתתפו בתחילת הטקס לחנוכת אמבולנס למד"א -חובש הר נוף'.

אלמנתו של השוטר הדרוזי הודתה לבני המשפחות על התמיכה הרבה לה זכתה משפחת סייף מתושבי שכונת הר נוף.

כאשר הוסר הלוט מעל האמבולנס שנחנך לא נותרה עין יבשה, כשנגלו שמות הקדושים הי"ד חקוקים על האמבולנס, כעשרה ימים לאחר הפיגוע הרצחני. האמבולנס צפוי לשרת את ארגון מד"א – החובש
הר נוף בהצלחת חיי אדם בשכונת הר נוף וסביבתה.

במהלך האירוע חולקו תעודות הצטיינות לעשרות ממתנדבי הארגון שפעלו וחירפו נפשם להציל את הפצועים בזירת הפיגוע בבית הכנסת.

בטקס נטלו חלק רב בית הכנסת יצחק מרדכי הכהן רובין, הרב הראשי לירושלים הראשל"צ שלמה עמאר, ראש העיר ניר ברקת ומנכ"ל מד"א אלי בין.

הרב הראשי לירושלים הראשון לציון הגר"ש עמאר אמר באירוע: "הנרצחים בעצם הריגתם על קידוש השם עלו למדרגה כזאת גבוהה שלא יכולים להבין ולתאר. השכונה עברה שבוע קשה ומכאן כולנו נצא מחוזקים. אני מלא כבוד והערכה לראשי מד"א ובראשם למנכ"ל אלי בין על המסירות של המתנדבים בכל אירוע ונקודה ובמיוחד בטבח הנורא פה בהר נוף".

הגאון הרב יצחק מרדכי הכהן רובין רב קהילת בני תורה: "ארגון מד"א החובש הר נוף הוקם למען הצלת חיים. מי שלא ראה באיזה מהירות ובאיזה מסירות הם הגיעו להציל חיים לא מבין למה נחוץ שיהיו ארגוני הצלה שכאלו. אנו אסירי תודה למנכל מד"א ולהנהלת מד"א על שיתוף הפעולה כל השנה. הקב"ה יעזור לנו שהאמבולנס הזה ישבות יותר משיעבוד ושאם נצטרך אותו זה יהיה רק למקרים משמחים ולמקרי חסד ושיהיה לעילוי נשמתם של הנרצחים ושל השוטר שמסר את נפשו ונרצח על קידוש השם".

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין אמר: "היינו כולנו עדים לדקות הראשונות של האירוע הקשה. הפעילות של המתנדבים בזמן אמת ראויה להערכה. המתנדבים החרדים של מד"א - החובש הר נוף נמצאים במקומות הכי קשים בשלג הסוער בצוק איתן ובכל הזירות הכי קשות. הם יחד עם אלפי המתנדבים החרדים של מד"א שפועלים תחת ארגוני ההצלה, פועלים לשם שמיים ומצילים יום יום חיי אדם".

צילום: עזרא לנדאו














צילום: פלאש 90









בית כנסת טרור משפחת סיף הר נוף ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד