ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
שישה עצורים

מאות מפגנים צרו על ביתו של השר - הוא חולץ ע"י מאבטחיו | תיעוד

עימותים נרשמו הבוקר בין שוטרים למפגיני אחים לנשק מול ביתו של השר יריב לוין במודיעין | הוא חולץ לרכב אבטחה ע"י מאבטחיו וגם אותו ניסו המפגינים לחסום | צפו בתיעוד

מאות מפגנים צרו על ביתו של השר - הוא חולץ ע"י מאבטחיו | תיעוד
השר חולץ ברכבו צילום: צילום מסך

מחר צפוי להתקיים הדיון בבג"ץ בעתירה נגד צמצום עילת הסבירות והמחאה מגבירה את פעילותה. מאות מפגינים מארגון 'אחים לנשק' מחו הבוקר (שני) מחוץ לביתו של השר לוין בעיר מודיעין. ההמונים צרו על ביתו והוא נאלץ לצאת לרכבו מיציאה צדדית, תוך שהוא מחולץ ע"י מאבטחיו שמנסים לפלס את בדרך בין המוני המפגינים. 

בנוסף, מפגינים ניסו לחסום גם את רכב האבטחה אליו חולץ בדרכו לירושלים, בין השאר באמצעות פח זבל שהציבו מחוץ לרכבו. המשטרה עצרה במקום שישה מפגינים. 

המפגינים, התאספו בשעות הבוקר המוקדמות באזור לטרון ומשם הם יצאו לכיוון ביתו של לוין. לפי טענת המפגינים, המשטרה עצרה במחלף לטרון שלושה אוטובוסים בהם נסעו מפגינים בדרכם למחאה ממול בית השר במודיעין. מיד לאחר שהמפגינים הגיעו לביתו של לוין החלו עימותים בינם לבין המשטרה שניסתה לנתק את מערכת ההגברה.

ב"אחים לנשק" מסרו כי "איומי לוין על שומרי הסף אינם מתקבלים על הדעת, ותקיפתו הפומבית האחרונה את היועמ"שית היא עדות לכוונת הממשלה לפרק את האיזונים והבלמים בישראל. חוק ביטול עילת הסבירות הדיקטטורי מסכן את מעמדה של ישראל בעולם ומשאיר את חיילי צה"ל חשופים מול בית הדין הבינלאומי בהאג. לא ניתן להפיכה הכהניסטית לפרק את הדמוקרטיה ואנחנו, בניגוד לנתניהו, לא מפחדים משר המשפטים"

חדשות יריב לוין הרפורמה המשפטית הפגנת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד