כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הגראי"ל יכריע: האם ישראל תלך לקלפי?

בן כספית מכריז ב'מעריב': "בידיים של הרב שטיינמן" • גורם ב'דגל': "זהו תחילתו של מסע ההסתה של יאיר לפיד"

צלם: פלאש90
צלם: פלאש90

על רקע החשיפה אמש (ה) בתוכנית פילפוליטיקה של הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום ב'קול ברמה', על כך שאגודת ישראל נתנה את הבטחתה לראש הממשלה בנימין נתניהו על תמיכה בו לאחר הבחירות והמלצת עליו אצל הנשיא רובי ריבלין להרכיב את הממשלה הבאה,.הבוקר (ו) כותרת השער של עיתון מעריב מכריזה "בידיים של הרב שטיינמן".

בן כספית מסביר שנתניהו ממתין להבטחת דגל התורה ובכך יפעל להקדים את הבחירות לכנסת ה-20.

גורם בדגל התורה אומר הבוקר בשיחה עם בחדרי חרדים: "זה נראה שלפיד התחיל בקמפיין הסתה כנגד הציבור החרדי, בכך שנתניהו לא מסכים על הכרזת בחירות לפני שיקבל הבטחה על תמיכתם בו לאחר הבחירות אצל הנשיא. ובתמורה נתניהו 'ימכור' את תמדינה לחרדים. אסור שמערכת הבחירות הנוכחית שלפיד בא עם לא מעט כישלונות שיגרמו לו לנפילה במספר המנדטים, תהפוך לדיון בנושא החרדים".

הגורם העריך שנתניהו לא צפוי לקבל כזו הבטחה מדגל התורה, גם בגלל שעדיין לא ידוע כמה מנדטים נתניהו יביא בבחירות הקרובות ואיך תיראה המערכת הפוליטית לאחר מכן.

עם זאת, בכירים בליכוד אמרו אמש (ה) "כי ראש הממשלה לא מעוניין בבחירות ויחד עם זאת אי אפשר להמשיך במצב שבו חברי קואליציה מתנהגים כמו חברי אופוזיציה - משתלחים בממשלה שבה הם חברים ומציבים אולטימטומים. כך אי אפשר לנהל מדינה".
בחירות הגראיל דגל מעריב כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד