כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מבשלים שנה טובה עם סולתם

גם בפתחה של שנה חדשה, 'סולתם' איתכם ומשיקה את המבצע החגיגי, שיעשה לכם את החג ואת השנה כולה. מהיום יש לכם עם מה להפתיע את המארחת שטרחה, ועם מה להגיש לשולחן את המטעמים הערבים שהוצאתם תחת ידיכם האמונות בעמל רב

מבשלים שנה טובה עם סולתם
סיר סולתם צילום: גיל אבירם

תקופת החגים היא תקופה אהובה על כולנו. לצד אימת יום הדין, והתפילות מגיע החלק של הסעודות החגיגיות שבהן מאחורי כל מנה שמוגשת עומדת חשיבה ומסורת, עטופים במנהגים ובאהבה.

אם תכנסו לסניפי רשת סולתם תגלו מגוון רחב של סירים איכותיים שמשדרגים את חווית הבישול בכמה רמות, הם מגיעים בשלל גדלים, בצורות שונות, ולכל סיר מטרה משלו, כמו למשל סירי הלחץ החדישים לבישול קצר, הרוסטרים שמיועדים לצליית בשרים ועופות על גז, אינדוקציה וגם בתנור.

סיר לטיגון עמוק סיר לפסטה, סיר לתנור, ועוד..

סדרות הסירים החדשות כמו  ,PROVENCE, BELLY סדרת TWIST  שנחטפה מהמדפים תוך זמן קצר מרגע השקתם וחזרה למדפים ממש לאחרונה. המותג סולתם מציג את מגוון הפתרונות הרחב ביותר לכלל המטרות, אפשר להתאים לכל הבשלנים סירים המתאימים להם. כשגולת הכותרת היא סיר שהוא גם לבישול וגם להגשה, כך האוכל לא מתקרר, חוסכים שטיפת כלים נוספים, הוא יפה גם לך כמארחת וגם כמתנה במידה ואת מתארחת.

גם בפתחה של שנה חדשה, 'סולתם' איתכם ומשיקה את המבצע החגיגי, שיעשה לכם את החג ואת השנה כולה. מהיום יש לכם עם מה להפתיע את המארחת שטרחה, ועם מה להגיש לשולחן את המטעמים הערבים שהוצאתם תחת ידיכם האמונות בעמל רב.

סכום סולתם • קרדיט: גיל אבירם

סולתם עושים לכם חג:

במסגרת המבצע מציעה לכם 'סולתם' מגוון אדיר של מוצרים מנצחים וכלי בישול ואירוח במחירים מטורפים של עד 60% הנחה על מגוון כלי בישול, לצד מחירים מיוחדים על מוצרים שונים כמו:

סוטז' ענק, 36 ס"מ עם ציפוי Non stick איכותי בגימור דמוי שיש ב – 169 ₪ במקום 699 ₪

– מארז 2 מחבתות, 24 + 28 ס"מ ב – 99 ₪ בלבד! במקום 329 ₪

– מארז קריספר ב – 59 ₪ בלבד! במקום 199 ₪

– מארז סכו"ם, 48 חלקים, מתאים ל – 12 סועדים ב – 199 ₪ בלבד! במקום 529 ₪

להשיג ברשת סולתם בכל רחבי הארץ

ובאתר האונליין: soltam.co.il

סולתם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד