כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

רשת ווישוז עם בשורה משמחת: HOKA משיקה בישראל קולקציה אופנתית

HOKA  שנולדה באלפים הצרפתים ב 2009 ונועדה לעזור לרצי שטח לעוף בנוחות ורכות את המסלול, צמחה ויצרה במהירות שם ואיכות שהעניקו מענה לספורטאים בכל העולם ועכשיו – THE TRAIL BECOMES THE RUNWAY, ו - HOKA משיקה בישראל את קטגוריית הלייף סטייל, הבשורה החדשה של המותג שפונה לקהלים חדשים וחוויות חדשות מתוך ידיעה שהערכים של HOKA, האיכות, הנוחות והסטייל ילוו אותם גם בחיי היום יום בעולם האופנה

רשת ווישוז עם בשורה משמחת: HOKA משיקה בישראל קולקציה אופנתית
הוקה דגמי אופה צילום: יח"צ

בתאריך 3.9.23  נערכה תצוגת אופנה של הבוטיק הישראלי En Culture, שבה הוצגה לראשונה קולקציית הלייף סטייל של HOKA. אשר הציגה את ששת דגמי האופנה החדשים של HOKA, לצד דגמים אייקוניים קיימים מבית המותג שמתאימים לעולם האופנה ולשימוש יום יומי גם יחדיו, דוגמת  BONDI 8 וכפכפי ה ORA LUXE. תצוגת האופנה יצרה חיבור ששילב באופן טבעי פונקציונליות וסטייל, לצד מותגי המעצבים Staffonly, Sankuanz, Ajobyajo ועוד.  

טרנד נעלי הנוחות והלייף סטייל הולך ותופס תאוצה בקרב מותגי הנעלת הספורט, כשהוא מספק מענה אופנתי וחוויתי גם בחיי היומיום. הדגמים החדשים שמשיק מותג HOKA מבוססים על סדרת ה CLIFTON, וסדרת ה-BONDI האייקוניות, שהפכו לרבי מכר בכל העולם עם טוויסט של אופנת רחוב בניחוח עולמי. מעבר לנוחות שאין שניה לה, דגמי האופנה החדשים משלבים מראה נינוח ובלתי מתאמץ, המאפשרים שילוב עם מגוון סגנונות לבוש: מקז'ואל ועד הארדקור.

גלית בירנבוים-נבון, מנהלת השיווק HOKA ישראל: "שוק נעלי האופנה והלייף סטייל הוא שוק צומח בארץ ובעולם, ואנחנו מתחדשים ומתפתחים בהתאם לטרנדים המובילים בעולם ולביקושים ההולכים וגדלים בקרב הקהל הישראלי. אנו שמחים להשיק קולקציה איכותית, אופנתית וחווייתית, המבוססת על ערכי המותג, שתצטרף לדגמים האייקונים שלנו שכבר זכו לאהדת הקהל ותפנה גם לקהלים חדשים, צעירים ואוהבי האופנה".

את הדגמים החדשים ניתן למצוא בסניפי רשת ווישוז הפרושים ברחבי הארץ או באתר האונליין: weshoes.co.il

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד