כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מכבי השלימה את היערכותה לימי החגים הבעל"ט

חברי מכבי יקבלו שירות רפואי בימי החג במרפאות השבת הפרוסות ברחבי הארץ

מכבי השלימה את היערכותה לימי החגים הבעל"ט
מכבי היערכות לראש השנה צילום: יח"צ

מכבי שירותי בריאות השלימה את היערכותה במרפאות השבת המתופעלות בידי רופא שאינו יהודי, אשר יפעלו ימי החג. המרפאות נמצאות בפריסה מלאה בריכוזים החרדיים השונים ברחבי הארץ, על מנת להעניק שירות רפואי מיטבי לחברי מכבי שירותי בריאות – גם בימות החג.

מאז ומתמיד התאימה מכבי את שירותיה לחבריה שומרי התורה והמצוות, וכך גם עשתה בהפעלת מרפאות השבת. מרפאות השבת מאפשרות מתן מענה רפואי מהיר בכל שעה, בזמנים בהם המרפאות השונות סגורות בשל קדושת השבת והחג.

למכבי מרפאות שבת או הסכמים עם מוקדי רפואה ברוב הערים בריכוזים החרדיים: אופקים, קריית גת, אשדוד, רחובות, קריית מלאכי, דימונה, ערד, נתיבות, פתח תקווה, נתניה, חריש, ירושלים, בית שמש בכל השכונות, מודיעין עילית, ביתר עילית, לוד-אחיסמך, אלעד, בני ברק, חיפה, חצור, טבריה, טירת הכרמל, צפת, כרמיאל, מגדל העמק, נוף הגליל, עפולה, קריית אתא, קריית טבעון, רכסים וזיכרון יעקב.

בנוסף, למכבי שירותי בריאות הסכמים עם כל מוקדי הרפואה של ט.ר.ם הפזורים ברחבי הארץ – בבני ברק, ירושלים, מודיעין עילית, כרמיאל וחיפה; עם מוקד 'עזר מציון' בבני ברק, ועם ארגון 'עזרת אחים' המפעיל מוקדי שבת בבית שמש ובערים נוספות.

ר' בן ציון פדר, מנהל המגזר החרדי במכבי: "הפעלת מרפאות השבת הינה חלק מתפיסת השירות של מכבי לעבות את השירותים לטובת חברינו הרבים בכל רחבי הארץ. בתקופת החגים נערכנו למתן מענה רפואי בכל הריכוזים החרדיים באמצעות מוקדי שבת המופעלים על ידי רופאים מומחים שאינם יהודים. זהו חלק בלתי נפרד מהמחויבות שלנו לתת את השירות הרפואי הטוב ביותר בכל עת שנדרש".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד