י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בשורה של חדשנות

איך נראה שולי רנד בבינה מלאכותית? הפרסומת ששברה את הרשת

האם הפרסומת הזו תוכרז כפרסומת השנה עוד בטרם זו החלה? • צפו בזמר והיוצר שולי רנד קופץ לאחד מסניפיה המרהיבים של 'אושר עד' כדי להתכונן לחג כראוי ולהרגיש אותו מקרוב • מנכ"ל משרד הפרסום הדיגיטלי 'סמארט קליק' מוישי לוינגר: "שמחים להביא עבור לקוחותינו בשורה של חדשנות וקידמה"

איך נראה שולי רנד בבינה מלאכותית? הפרסומת ששברה את הרשת
צוות סמארט קליק בניתוח קמפיין צילום: יח"צ

מריחים את הריח הזה באוויר? כן, אלו החגים שבפתח, המביאים עמם משב רוח מרענן של התחדשות, בשילוב אווירת חג יהודית מסורתית. ואם עסקינן בשילוב של מסורת וחדשנות, אי אפשר להתעלם מהפרסומת יוצאת הדופן של 'אושר עד' אשר זכתה לתפוצה רחבה בשלל פלטפורמות הדיגיטל השונות והלהיבה אלפי גולשים ברחבי הרשת.

את תהליכי הפרסום הדיגיטליים החדשניים של 'אושר עד', מנהלים מזה כשנתיים משרד הפרסום הדיגיטלי המוביל במגזר החרדי 'סמארט קליק', בניהולו של המנכ"ל מוישי לוינגר.

הסרטון מקודם בקמפיין דיגיטלי מתוחכם ומתוכנן היטב, המנוהל ומתופעל במשרד הפרסום, עם מיטב הכלים והפלטפורמות הדיגיטליות הקיימות בעולם האינטרנט הכוללים באנרים על בסיס וידיאו, קידום באאוטבריין ועוד שלל מוצרים אשר מספקים ללקוח הקצה חווית חשיפה מבודלת. את הסרטון הם מקדמים ביעילות תוך אספקת מידע מדויק ואיכותי על התפתחות הקמפיין ואיכות החשיפה לאוכלוסיות מגוונות בישראל.

הקמפיין המיוחד שעלה לרגל תקופת החגים, זכה לתהודה רחבה ולחשיפה בשלל המדיות השונות, חילוניות וחרדיות כאחת, על מנת להגיע לכלל הלקוחות הפוטנציאליים של 'אושר עד' וכדי שכל עם ישראל יוכל להרגיש מקרוב באווירת החג הקסומה השורה בחנויות 'אושר עד', תוך שהוא רוכש ממיטב המוצרים עבור סעודות החג, כולל כל הנצרך לחג הסוכות ושמחת תורה - החל מד' מינים מהודרים ועד ממתקים לחלוקה בהקפות....

בפרסומת החדשנית, היצירתית והמושקעת, נצפה הזמר והיוצר שולי רנד בסניף המפואר של 'אושר עד' בכפר סבא עורך קניות לחג, מעורר את הקונים "להרגיש" ואף הופך לרגע לדמות דיגיטלית, בסיועם האדיב של אפקטים טכנולוגיים מרשימים.

צפו בפרסומת>>

לצורך הפקת הסרטון המושקע, נשכרו שירותיה של חברת 'אונליינר' בבעלות המפיק משה רוזנפלד שחבר לבמאי הפרסומות הוותיק והמוערך נועם ורדי לצורך הפקת הסרטון היצירתי והבלתי שגרתי. מאחורי הפקת הפרסומת, עומד צוות נרחב המונה עשרות אנשי מקצוע, לרבות שלושה מומחים בתחום היצירה בבינה המלאכותית, אשר אחראים לעריכת טכנולוגיית ה-AI.

הצוות משתף באנקדוטה משעשעת מתוך סט הצילומים, אחרי שרבים העירו להם כי שולי נראה בסוף סרטון אוכל תפוח בלי להקדים ברכה - התברר כי שולי נאלץ לנגוס בכ-11 תפוחים עד שיצא ה'שוט' המוצלח, כך שהוא יצא ידי חובת ברכה עוד בתפוח הראשון...


שולי רנד מככב • יח"צ

"אנו שמחים לשתף פעולה עם לקוח שרואה איתנו עין בעין את החשיבות הגדולה שקיימת בהתאמת הפרסום לשנת 2023", מציין בהתלהבות מוישי לוינגר. "ערכי החדשנות והקידמה באים כיום לידי ביטוי בכל תחום ובכל פרמטר וכמובן שגם עולם הפרסום צועד לשם. מי שלא יבין זאת כעת, עלול למצוא את עצמו נותר מאחור". 

אושר עד סמארט קליק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד