י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שינוי מתבקש

וואטסאפ משנה את פניה: הפרדה בין קבוצות לצ'אטים הרגילים

וואטסאפ עובדת על אפשרות להפריד את הקבוצות מהצ'אטים הרגילים. כך מדווח האתר שבודק כל עדכון באפליקציה, wabetainfo | ע"פ הדיווח מדובר בפילטרים חדשים בצ'אטים, שיאפשרו לכם להפריד בין שיחות אישיות לשיחות קבוצתיות

וואטסאפ משנה את פניה: הפרדה בין קבוצות לצ'אטים הרגילים
אילוסטרציה צילום: unsplash

האתר wabetainfo שמדווח על עדכוני אפליקציה מדווח על כך שאפליקציית המסרים הפופולרית וואטסאפ, עובדת על אפשרות להפריד את הקבוצות מהצ'אטים הרגילים.

ע"פ הדיווח שפורסם בmako השינוי העיצובי עדיין בתהליכי פיתוח, לכן אל תתפלאו שהוא לא מופיע אצלכם, וניתן להתרשם איך הוא ייראה ע"פ דיווח של אתר wabetainfo. וואטסאפ החליטה לעדכן קצת את הדרך שבה אנחנו מנהלים את השיחות שלנו, באופן ספציפי, היא הוסיפה פילטר חדש שיאפשר למשתמשים לקבל רשימה של הקבוצות שלהם על ידי הוצאתם מהצ'אטים הרגילים. העמודה "אישי" שונתה ל"אנשי קשר", בשונה מצילומי מסך ישנים שהציגו את העיצוב המתוכנן, על מנת לספק הבחנה ברורה יותר בין צ'אטים בודדים לצ'אטים קבוצתיים, שכן המסנן "אישי" כלל בעבר גם קבוצות וקהילות. במקום זאת, העמודה החדשה "אנשי קשר" תכלול רק שיחות בודדות. בנוסף, העמודה "עסקים" הוסרה.

בזכות השדרוג המתבקש המשתמשים יוכלו למצוא ולארגן את הצ'אטים שלהם מהר יותר. משתמשים מצטרפים לרוב לקבוצות רבות עם מטרות שונות, כגון עבודה, משפחה, חברים, תחביבים או סתם קבוצות בנושאים מסוימים. עם מסנן ייעודי, הם יכולים לגשת במהירות אל השיחות הקבוצתיות שלהם ולנהל אותן, בידיעה שהמסנן הזה כולל אך ורק צ'אטים קבוצתיים. מסנן "קבוצות" החדש מראה גם את מחויבותה של מטא לשיפור האפליקציה לפי בקשות המשתמשים. הרבה מהם ציפו לדרך קלה יותר לנהל ולארגן את הצ'אטים הקבוצתיים במשך שנים על ידי בקשת הוספת כרטיסיית סינון ייעודית. לבסוף, הצגת המסנן "קבוצות" מסמנת צעד חשוב לקראת שיפור חוויית המשתמש בסינון השיחות שלהם. כאמור, הפיצ'ר החדש עדיין בפיתוח וצפוי להגיע רק בעתיד למשתמשי הבטא ולאחר מכן לשאר המשתמשים.

 

וואטסאפ WhatsApp (וואטסאפ)

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד