כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ספין תקשורתי?

דיווח: פעילי ימין מתכננים לחסום את שופטי בג"ץ

העיתונאים בן כספית ואביעד גליקמן התומכים במחאה נגד הרפורמה המשפטית, מדווחים הערב על כוונת פעילי ימין לחסום כבר החל הלילה ומשעות הבוקר את בתיהם של שופטי בג"ץ לקראת הדיון בעתירות נגד חוק ביטול עילת הסבירות

דיווח: פעילי ימין מתכננים לחסום את שופטי בג"ץ
הפגנת ימין מול בג"ץ צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

האם מדובר בספין תקשורתי כדי להציג את מפגיני הימין כאלימים ומסוכנים? קבוצת פעילי ימין מתכננת להגיע מחר (שלישי) בהפתעה לבתיהם של שופטי בג"ץ בשעה 06:00 בבוקר - בטרם יציאת השופטים לדיון בעתירות לפסילת חוק עילת הסבירות. כך מדווח העיתונאי בן כספית.

בין שמות השופטים שכתובותיהם פורסמו לטובת הפעילות: אסתר חיות, עוזי פוגלמן, דפנה ברק ארז, וענת ברון, אך לדברי כספית, קיימת כוונה להרחיב את הפעילות גם לשאר השופטים.

עוד הוא מדווח כי חלק מהפעילים שוקלים להגיע עוד הלילה לבתי השופטים לפעילות לילית וחלק העלו את ההצעה לעשות לכל 15 השופטים מה שעשו הבוקר פעילי המחאה ליריב לוין.

בסיום הביקור המוקדם בבתי השופטים ולאחר נסיעתם לבית המשפט, מציעים חלק מהפעילים לחסום את האיילון.

כתב המשפט של 'חדשות 13', אביעד גליקמן דיווח הערב כי לקראת הדיון הדרמטי מחר, בהנהלת בתי המשפט ובמשטרה לא לוקחים סיכונים וצפויים כבר מהלילה לתגבר את האבטחה סביב בתי השופטים וייתכן שחלקם לא יישנו בביתם. לדבריו, למשטרה ולמשמר בתי המשפט הגיע מידע מודיעיני לפיו ייתכן ופעילי ימין ינסו לשבש את הגעתם של השופטים לבית המשפט.

בג"ץ הפגנת מחאה הפגנת הימין עילת הסבירות הרפורמה המשפטית בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד