כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

לפיד: "כיף באופוזיציה"; אקוניס: "יכול להתפטר"

שר האוצר תקף את ראש הממשלה והודיע: "אני לא מפחד מבחירות, אבל מדינת ישראל לא צריכה עכשיו בחירות"

לפיד: "כיף באופוזיציה"; אקוניס: "יכול להתפטר"
שיף

באירוע "שבתרבות" שנערך בתיאטרון הבימה בתל אביב, תקף השר יאיר לפיד את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בדברים הדרמטיים הכל תקוע וראש הממשלה עומד בצד - תקציב המדינה, יחסיה הבינלאומיים של ישראל, הביטחון האישי של האזרחים, סוגיית הדיור ועוד".

לפיד טען כי נתניהו מחפש להשיג רווח פוליטי מהנסיבות הנוכחיות ולהבטיח כי החרדים יתמכו בו אחרי הבחירות: "במקום זה מתעסקים בפוליטיקה הכי קטנה שיש - מה יהיה אחרי הבחירות, איך נעשה קוניונקטורות עם החרדים?"

לפיד התייחס לשאלה מדוע מדוע הוא לא מתפטר מהממשלה ואמר: "כיף ונעים להיות באופוזיציה, אבל אני מעדיף לעשות בפועל. אי אפשר לתת תרופות חינם לניצולי שואה כשאתה באופוזיציה. אם אני מחר בא ומודיע שאני פורש, יש מסיבה במרכז הליכוד כי כל הג'ובים יישארו בידיהם. אני לא מפחד מבחירות, אבל מדינת ישראל לא צריכה עכשיו בחירות".

בתגובה לדברי לפיד בשבת אמר הערב סגן השר במשרד רה"מ אופיר אקוניס: "אם לפיד לא רוצה לכהן בממשלה, הוא יכול להתפטר. עם יש עתיד - אין עתיד לממשלה הזאת וכל מתקפה של לפיד לא תתשטש את כישלונותיו. ברור שבמציאות הפוליטית הנוכחית, שבה בכירי השרים של השותפות הקואליציוניות תוקפים את הממשלה מבפנים, אין מנוס מהקדמת הבחירות".

ח"כ בועז טופורובסקי מיש עתיד כתב אמש (שבת) בדף הפייסבוק "בעבר עשו לנו את זה מאחורי הגב, עכשיו אפילו לא מתביישים. ביבי העמיד למכירה את מדינת ישראל, את מעמד הביניים ואת ההישגים שלנו. ומי ראשון בתור לקנות? ממתינים לאישור הרב עם צאת השבת. מה לא עושים בכדי להחזיק בכיסא - כל האמצעים כשרים".
חרדים ליכוד לפיד אקוניס ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד