כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
התיעוד שעורר סערה

מפקד המרחב קורא לצעירים האלימים להסגיר את עצמם

המשטרה תבקש היום בדיון בבימ"ש את הארכת מעצרם של ארבעה צעירים אלימים מפתח תקווה שתועדו מפוצצים ילד במכות. התיעוד שעורר סערה הביא לחקירה מהירה ולמעצרם. המפכ"ל: "חקירות ייפתחו גם בלי תלונות תוך שמירה על פרטיותם של הקורבנות ובני משפחותיהם"

מפקד המרחב קורא לצעירים האלימים להסגיר את עצמם
אילוסטרציה צילום: unsplash

שוטרי מחוז מרכז חשפו עד כה במסגרת החקירה היזומה שמנהלת תחנת פ"ת, רצף אירועי אלימות בקרב בני נוער בעיר, כאשר 4 חשודים במעורבות נעצרו והיום תבקש המשטרה בדיון בבימ"ש את הארכת מעצרם. החקירה נפתחה לאחר תיעוד שהתפרסם ברשתות החברתיות ועורר סערה, בו נראו בני נוער מפוצצים ילד אחר.

מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת פתח תקוה עצרו עד כה 4 בני נוער בחשד למעורבות במספר אירועי אלימות בחודש האחרון, ובהתאם לצורכי החקירה הנמצאת בעיצומה, היום יובאו החשודים לדיון בבימ"ש השלום לנוער פ"ת, בבקשה להאריך מעצרם.

מפקד מרחב שרון במחוז מרכז - תנ"צ נתי גור הגיב על המעצרים וקרא לשאר המעורבים להסגיר את עצמם. "מדובר ברצף של אירועי אלימות קשים בקרב בני נוער ולכן מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון הציב את החקירה בתעדוף המחוזי הגבוה ביותר, תוך הפעלת כלל היחידות והאמצעים החקירתיים שברשות המשטרה. עד כה עצרנו לחקירה 4 חשודים כאשר זהותם של מעורבים נוספים ידועה לנו ואני קורא להם להסגיר עצמם בהקדם".

כזכור הבוקר מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי שיבח את שוטרי משטרת פ"ת שהביאו תוך זמן קצר למעצרם של ארבעה חשודים באלימות קשה כנגד נער שנפל קורבן לאכזריות בלתי נתפסת מצד מספר נערים באזור מרכז הארץ, האלימות האכזרית תועדה בסרטון שהופץ אמש ברשתות החברתיות.

מפכ"ל המשטרה: "מרגע שהתיעוד הקשה עלה לרשת הנחתי על פתיחה מהירה בחקירה והשקעת כל המאמצים החקירתיים כולל טכנולוגיה כדי להביא למעצר של החשודים. אנחנו כמשטרה מחוייבים להביא את החשודים שנהגו באלימות חסרת רסן אכזרית ומעוררת שאט נפש לדין ולדרוש את עונשם הכבד. בימים האחרונים נחשפנו ברשת למספר סרטונים בהם תיעוד של אלימות בני נוער, כל המקרים מטופלים ע"י המשטרה והחשודים יועמדו לדין. אני קורא לכל אזרח שנתקל בתיעוד של אירוע אלים להציף אותו מיד לפני משטרת ישראל כדי שנוכל להגיע לחשודים במהירות. בהנחייתי כמפכ"ל במקרים אלה חקירות ייפתחו גם בלי תלונות תוך שמירה על פרטיותם של הקורבנות ובני משפחותיהם".

משטרה אלימות מפכ"ל המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד