ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה; לפיד בשפל

סקר מכון דיאלוג של קמיל פוקס שנערך עבור הארץ מסמן את המפה הפוליטית לו הבחירות היו נערכות היום: כחלון זוכה ל-12 מנדטים, ש"ס רק ל-6 וליברמן ולפיד - 11 • לפיד בשפל של אי שביעות רצון: 65 אחוז לא מרוצים מתפקודו, לעומת 23 אחוז מרוצים • ליברמן דווקא רושם עליה באהדת הציבור: 39 מרוצים מול 47 אחוז שלא • הנתונים המלאים

לפיד ונתניהו, פלאש90
לפיד ונתניהו, פלאש90 צילום: פלאש 90

הדיבור על פירוק הממשלה ועל מערכת בחירות בפתח, מביא שעות עבודה נוספות למכוני הסקרים. על פי סקר שנעשה עבור "הארץ", ונערך על ידי חברת "דיאלוג" בפיקוחו של הפרופ' קמיל פוקס מאוניברסיטת תל אביב, עולה כי רק 23 אחוז מרוצים מתפקודו של שר האוצר לפיד, לעומת 65 אחוז שלא מרוצים.

לעומת זאת, שר החוץ אביגדור ליברמן רושם עליה באחוזי שביעות רצון: 39 אחוז מרוצים, ורק 47 אחוז לא מרוצים. יש לציין כי מדובר בעליה לעומת החודשים האחרונים.

באם הבחירות היו נערכות היום והשר לשעבר משה כחלון היה מתמודד ברשימה נפרדת, חלוקת המנדטים היתה כזאת: הליכוד 24, הבית היהודי 16, העבודה 13, משה כחלון 12, ישראל בתינו ויש עתיד כל אחת 11, יהדות התורה 8, שס ומר"צ כל אחת - 6, חד"ש 5, התנועה 4, ורע"מ תע"ל 4.

בשאלה מי הראוי ביותר לכהן כראש ממשלה זוכה נתניהו ל-35 אחוז. יצחק הרצוג - 17 אחוז, אביגדור ליברמן זוכה ל-8 אחוז, יאיר לפיד ל-7 אחוז, והשר נפתלי בנט זוכה רק ל-6 אחוז.

נתניהו סקר לפיד פוקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד