כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אירועי הלילה: הצתות בסילוואן; מרדף באבו טור

נער בסילוואן הצית רכבי שכניו, אלה צרו על ביתו וכוחות מג"ב הגיעו לחלצו; בגבעה הצרפתית איימו נערים בסכין על צעיר יהודי

מעצר שבחי"ם, דוברות המשטרה
מעצר שבחי"ם, דוברות המשטרה

בפעילות לוחמי מג״ב בשכונת א-טור, הבחינו הלוחמים ברכב מסחרי שעורר את חשדם, הצוות הורה לנהג לעצור, אך זה הגביר מהירותו וניסה להימלט. לאחר מרדף אחריו נעצר הרכב ובו 13 שוהים בלתי חוקיים.

נהג הרכב מוכר למשטרה מעבירות קודמות בגין הסעת שבחי"ם. הוא נעצר ויובא הבוקר להארכת מעצרו בפני בימ״ש השלום בירושלים.

בכפר סילוואן הוצתו 3 כלי רכב ונגרם נזק ל - 11 נוספים. החשוד במעשה הינו צעיר בן מיעוטים כבן 19 תושב השכונה שעשה זאת על רקע סכסוך עם שכניו.

השכנים הגיעו לביתו לכלות בו את זעמם, אביו התקשר למשטרה וביקש שיגיעו לסייע לבנו טרם יותקף. צוות משטרה ולוחמי מג״ב הגיע במהירות למקום, זיהו את הנזק שנגרם, חילצו את הצעיר ועצרו אותו כחשוד בהצתה וגרימת נזק. בחקירתו הודה במעשה והוא יובא להארכת מעצר הבוקר בבימ״ש השלום בירושלים.

במהלך הלילה דיווח צעיר יהודי לניידת משטרה כי 2 צעירים ערבים עם אופניים איימו עליו באמצעות סכין, בצומת הגבעה הצרפתית, הוא חשש שידקרו אותו ונמלט.

בסריקות שנערכו, הבחינו צוות לוחמי מג״ב בשני צעירים על אופניים בשמעון הצדיק לכיוון ואדי ג׳וז. בחיפוש על גופם נתפסה סכין התואמת את התיאור שמסר המודיע. בחקירתם הם קשרו עצמם לאירוע. השניים, קטינים כבני 16, נחקרים במרחב קדם.

במשטרת ירושלים מדגישים כי הנוכחות המוגברת של השוטרים בשטח תמשך, המשטרה תגלה אפס סבלנות כלפי כל אירוע אלימות או הפרת הסדר ושלום הציבור, ותטפל בחומרה בכל ניסיון לפגוע בביטחון התושבים.

חיילי צה"ל עצרו במהלך הלילה 7 מבוקשים ביהודה ושומרון. 4 מהמבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בהפרות סדר ובטרור עממי כנגד אזרחים וכוחות הביטחון.

בצוריף, סמוך לבית לחם, נעצרו 2 מבוקשים הפעילים בארגון הטרור חמאס. בבית אומר, סמוך לבית לחם, נעצר מבוקש. בתקוע, סמוך לבית לחם, נעצרו 2 מבוקשים.

בבית כחיל, סמוך לחברון, נעצר מבוקש הפעיל בארגון הטרור חמאס. באל פוואר, סמוך לחברון, נעצר מבוקש. העצורים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.
שבח ישראל ירושלים לילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד