כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

רשת מיוני 'טרם' נערכת בכוחות מתוגברים לקראת ימי החגים

העובדה שמיוני 'טרם' פתוחים גם בשעות שבהן המרפאות הקהילתיות סגורות הביאה להחלטה לתגבר את הסניפים בכוחות רפואיים גדולים במטרה להעניק שירות מהיר ויעיל ". ד"ר ווימפהיימר מנהל רפואי ב'טרם: "מי שאינו חש בטוב, מומלץ שלא יתלבט ויפנה לטיפול רפואי גם בימי החגים"

רשת מיוני 'טרם' נערכת בכוחות מתוגברים לקראת ימי החגים
טרם - ראש השנה צילום: יח"צ

ברשת 'טרם' נערכים ברמה הארצית לקראת החגים ומתגברים את הצוותים המקצועיים על מנת להמשיך ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי אף בימי החג העמוסים.

מניסיון העבר עולה כי בתקופת החגים קיימת עליה תלולה במספר המטופלים המגיעים למיוני 'טרם' הן בשל העובדה כי מרפאות הקהילה סגורות בחגים והן בשל פציעות המאפיינות את החגים השונים בהן כוויות, חתכים, שברים וכדומה.

אל מול הפעילות שצפויה להיות גבוהה מן הרגיל נערכים ב'טרם' להמשיך ולהעניק את השירות המהיר והמקצועי שמשמש אבן יסוד בפעילות הרשת.

מלבד תגבור הצוותים המקצועיים בסניפים כמו גם הציוד הרפואי הוחלט ב'טרם' לתגבר את מערך היועצים המקצועיים על מנת שהרופאים במיון יוכלו להתייעץ און ליין עם רופא מומחה בכל שעה וזמן גם במהלך החג, כאשר הכול נעשה במערך ממוחשב זמין ויעיל.

לקראת החגים נערכו שיחות ופגישות בין ראשי הנהלת 'טרם' לבין המנהלים בקופות החולים על מנת להתאים את שעות פתיחת המיונים ותגבורם לשעות שבהן המרפאות הקהילתיות אינן פעילות.

בנוסף, חודדו ההנחיות ההלכתיות הנהוגות ברשת 'טרם' בשבתות והחגים, כאשר ההתנהלות נעשית על פי כללי ההלכה.

ד"ר זאב ווימפהיימר, מנהל רפואי ב'טרם', ומומחה ברפואה דחופה, מבקש להדגיש כי בימי החגים ישנה נטייה אצל אנשים רבים, להתעלם מתסמינים רפואיים אשר מחייבים בדיקה דוגמת כאבים בחזה, קוצר נשימה או החמרה במחלות כרוניות קיימות, ולא להגיע לאבחון, עובדה אשר עלולה לסכן חיים. "אנו ערוכים להתמודד עם מגוון מצבים אלה בסניפי 'טרם', וקוראים לציבור שלא להסס לפנות לקבלת טיפול רפואי בעת הצורך" אמר.

לרשת 'טרם' 26 סניפים ברחבי הארץ מנהריה בצפון ועד אילת בדרום. טרם מטפלת כל יום ב כ 35% ממקרי הרפואה הדחופה בישראל והיא הגוף הגדול והחשוב בישראל לרפואה דחופה בקהילה.

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד