כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"לא יזדקקו להם"

כך הבטיח הגר"ח קנייבסקי למסייעים לילדים מיוחדים

לב כל אב ואם הומה בתפילות ראש השנה ויום הדין, לזכות בבנים ובנות בריאים ושלמים • כך תהיו שותפים להבטחתם הנדירה של גדולי ישראל "שילדיהם לא יזדקקו להם"

כך הבטיח הגר"ח קנייבסקי למסייעים לילדים מיוחדים
הגר"ח קנייבסקי צילום: Aharon Krohn/Flash90

לאורך כל השנה, ובפרט בימים הנוראים הבאים עלינו לטובה, לב כל אב ואם הומה לזכות לילדים בריאים ושלמים, ולשמירה על ילדיהם מכל צער ונזק חלילה.

חשוב לדעת כי לא כל ילד מיוחד נולד עם מוגבלות. כך למשל בארגון עלה, המסייע בפריסה ארצית לילדים מיוחדים, מוגבלים פיזית או שכלית, יודעים לספר כי כ-20 אחוז מילדי הארגון נולדו בריאים ושלמים, ול"ע בעקבות תאונה, מחלה, או מקרה מצער אחר הם הפכו לבעלי מוגבלות, כאשר בחלק מהמקרים מדובר על מוגבלות לכל החיים.

גדולי ישראל, רשכבה"ג מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, ויבלחט"א מרן הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א יצאו בהבטחה נדירה כי כל התורמים למען המשך הטיפול והשיקום של ילדי עלה, יזכו לשמירה ולהגנה על ילדיהם מכל צער ונזק חלילה.

כעת, בימים שלפני ראש השנה ויום הכיפורים, יוצאים בארגון עלה בהתרמה למען המשך הטיפול והשיקום של הילדים המוגבלים, כדי שגם להם תהיה שנה טובה ומתוקה.

הילדים המוגבלים מתחננים: אל תשכחו אותנו!

לתרומות ולשמירה על הילדים לחצו כאן>>


תפילה על הילדים  • יח"צ

'עלה' היא הרשת הגדולה בישראל המציעה רצף שירותים לילדים ואנשים עם מוגבלויות שונות המלוות במורכבות רפואית.

'עלה' מציעה שירותים ברמה הגבוהה ביותר למאות ילדים ובוגרים בתחומי הדיור, החינוך והשיקום. פעילותה מאפשרת להם חיים איכותיים ומלאי משמעות.

בזכות מסירותם ואמונתם של הצוותים המקצועיים, המתנדבים וההורים, דיירי רשת 'עלה' ותלמידיה מצליחים להגיע להישגים מרשימים. רשת 'עלה' מוכיחה כל העת, כי חובתנו להעניק לכל אדם שנברא בצלם אלוקים חיים מלאי משמעות וקידום יחד עם הטיפוליים הרפואיים והשיקומיים שהוא זקוק להם, ללא כל תנאי.

תורמים למען ילדי עלה, וזוכים לשמירה על הילדים, לשנה טובה, בריאה ושמורה!

לְשָׁנָה טוֹבָה תִּשָּׁמֵרוּ.

לתרומות למען ילדי עלה לחצו כאן>>

עלי שיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד