ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
סעודיה על הפרק

נחשף: הפגישות הסודיות של שליחת ביידן עם בנט וגנץ

בימים האחרונים נפגשה עוזרת מזכיר המדינה ברברה ליף עם עם ראש הממשלה לשעבר בנט וח"כ בני גנץ. על הפרק: הנורמליזציה הצפויה עם סעודיה

נחשף: הפגישות הסודיות של שליחת ביידן עם בנט וגנץ
בני גנץ ונפתלי בנט בחפיפה במשרד הביטחון צילום: באדיבות המצלם

בימים האחרונים נפגשה עוזרת מזכיר המדינה לענייני מזרח התיכון ברברה ליף עם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ועם חבר הכנסת בני גנץ לפגישות סודיות, שלא דווחו לציבור, כך פורסם ב'חדשות 12'.

מטרת הפגישות הייתה לבדוק את "גבולות הגזרה" של ישראל בענייו הנורמליזציה עם סעודיה. יחד עם זאת נידונו מספר סוגיות אחרות ובהן הרשות הפלסטינית. בלשכת בנט מסרו: "אין תגובה". בלשכת שר הביטחון לשעבר גנץ מסרו: "לא מאשרים או מכחישים קיומן של פגישות". ממחלקת המדינה האמריקנית לא נמסרה תגובה.

לפני כשבועיים נפגש שר הביטחון עם ליף. בפגישתו עם עוזרת מזכיר המדינה ברברה ליף, שר הביטחון סקר את פעולות צה״ל ביו״ש נגד גורמי הטרור, וציין כי איראן פועלת גם בזירה זו להעברת כספים והברחת אמצעי לחימה לשם ביצוע פיגועים.

השר גלנט הדגיש כי מערכת הביטחון תמשיך ותפעל ביד קשה כנגד פעילי הטרור תוך בידודם מהאוכלוסייה האזרחית. בתוך כך, שר הביטחון הביע את הערכתו על הגיבוי הפומבי שנתן הממשל האמריקני לפעולות מערכת הביטחון נגד גורמי הטרור ביהודה ושומרון.

סעודיה נורמליזציה נפתלי בנט ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד