כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

שוב נגמרו המים החמים? מצאנו לך פתרון יעיל ומהיר שיחסוך לך זמן המתנה יקר

השבת בפתח, בחוץ קריר וחורפי, בבית משתרך תור אינסופי למקלחת - "מחכים למים חמים" • התרגלנו כבר לזמני המתנה ארוכים, ולכמות מים חמים מוגבלת שלא מתואמת עם שעון החורף שלנו • ומה הפתרון?

שוב נגמרו המים החמים? מצאנו לך פתרון יעיל ומהיר שיחסוך לך זמן המתנה יקר

כמו בכל בית טיפוסי קלאסי תשמעו בצהרי שישי את הפתגמים המוכרים שמגיעים מכיוון המטבח:
• "לא לבזבז יותר מדי מים חמים, שיישאר מספיק לכולם".
• "מי שכח לכבות את הבוילר".
• "בפעם הבאה צריך להדליק את הבוילר בבוקר עם חזרת הילדים מבית הספר".

לא משנה מה נעשה כדי להיערך מבעוד מועד ולהדליק את הבוילר כמה שיותר מוקדם, בפועל, המים החמים לא יספיקו בתקופת החורף. והאמת היא, שגם דוד מים שלם לא יספיק למקלחות חמות עבור כל בני המשפחה!

בשנים האחרונות מציע שוק הגז מגוון מוצרי בית המבוססים על שימוש בגז, כמו: מחממי מים, מייבשי כביסה, מוצרים אלו הפכו אט אט למוצרים מובילים ומשוכללים, שמשפרים את איכות החיים בבית, מוזילים את עלויות החשמל, והופכים את החורף לחמים ונעים.

הכירו את הפתרון המושלם שישפר את איכות חייכם!
מחמם המים של RINNAI משלב את כל היתרונות הנחוצים במכשיר אחד: הוא מחמם מים באופן מיידי ללא צורך להמתנה לחימום הדוד. בנוסף, המכשיר מעניק מים חמים ל-2 ברזים בו זמנית, בולט במיוחד היתרון הכלכלי הברור, כאשר עלות החימום מותנית בכמות המים החמים אותם צורך הלקוח בפועל, לעומת הבוילר החשמלי שבשביל מקלחת אחת נדרש לחמם דוד שלם. אם מנסים להשוות את עלות החימום בגז לעלות הפקת מים חמים של דוד חשמלי, הרי שהפער הוא עד 30% (!) לטובת מחמם המים המיידי המופעל בגז.


כך תייבשו את הכביסה ב-40 דקות בלבד!
בחורף, הטמפרטורות יורדות וחשבונות החשמל שלנו מטפסים. לכן, זה זמן חשוב לאתר מוצרי גז חסכוניים במיוחד, דוגמת מייבש הכביסה RINNAI תוצרת יפן מבית פזגז. כידוע מייבש הכביסה הביתי הרגיל - הוא מ"זולל החשמל" הגדולים של הבית, בימי החורף במיוחד. צריכת החשמל הגבוהה של המייבש נובעת הן מהזמן הממושך של פעילות המכשיר והן מעצם היותו צרכן חשמל כבד. כך לכל עלויות החשמל הידועות של החורף, נוספת עלות גבוהה במיוחד.

לחברת "פזגז" יש פתרון, אותו היא מייבאת באופן בלעדי: מייבש כביסה חכם מבית " RINNAI" - ענק מוצרי הגז היפני המוביל בעולם. RINNAI , הוא מייבש הכביסה המהיר ביותר, המעניק לכם כביסה יבשה בכ 40 דקות בלבד. מהירות הייבוש נובעת משימוש באנרגיית גז, וממערכת מתוחכמת המורכבת מחיישנים המחשבים באופן מדויק את יתרת זמן הייבוש בהתאם למצב הבגד. המייבש מסיים את פעולת הייבוש באופן אוטומטי ברגע שהבגדים יבשים.

בנוסף, העובדה שמייבש הכביסה RINNAI עובד על גז, היא הסיבה לכך שנוצר פחות חשמל סטטי שבדרך כלל גורם לפירוק סיבי הבגד ושחיקה של הבד, כך מייבש הכביסה מסייע לכם בשמירה על הבגדים. מבנה המייבש קומפקטי ונוח והוא מתאים להתקנה בכל בית.

עם מוצרי הבית של RINNAI מבית 'פזגז' המבוסס על שימוש בגז, תיהנו גם בימי החורף הקרים, ממים חמים ללא הפסקה לכל בני המשפחה, ומכביסה יבשה בתוך 40 דקות, תחסכו כ- 30% מעלויות החשמל, ותכניסו אל ביתכם נועם ושלווה.

השימוש במכשירים המופעלים בגז, נחשב ברחבי העולם לבטוח, מתקדם ועומד בתקנים המחמירים ביותר! חייגו כעת *פזגז (9636*) ותתחילו ליהנות מאיכות חיים, ופשוט תחסכו בהוצאות החשמל, בכל יום ובכל שעה!


חורף מים פזגז חימום מייבש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד