כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
יותר מ-40-30 כדורים

הפצוע משחזר את הנס: "חשבתי שקיבלתי כדור בראש"

אחיעד ליבמן הפצוע סיפר הבוקר על רגעי הירי בחווארה: "הבנתי שהסיכוי היחיד זה רק לתת גז. אלה לא היו כדורים שורקים, אלא מחבלים שבאו לעבוד"

 הפצוע משחזר את הנס: "חשבתי שקיבלתי כדור בראש"
חיילים בחסום חווארה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

אחיעד ליבמן, שנפצע בפיגוע הירי אמש בחווארה, שיחזר הבוקר לכאן רשת ב' מבית החולים בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן: "חבר אסף אותנו בצומת תפוח להופעה, התנועה הייתה איטית. כ-150 מטרים לפני כיכר הביתות, איפה שיש בית שרוף כזה, פתחו מצד ימין בירי תופת. יותר מ-40-30 כדורים על אוטומט, ברמה שאין לתאר".

ליבמן המשיך לתאר, "השמשה התנפצה ולא היה אפשר אפשר לראות קדימה. באינסטינקט של שלוש שניות, כשהאוטו לא נתן תגובה, אמרתי שאצא עם האקדח, ואז קיבלתי עוד מכת אש מטורפת. חשבתי שקיבלתי כדור בראש. הבנתי שהסיכוי היחיד זה רק לתת גז. בנס, הרכב פימפם והחליט לעבוד. כשאני לא רואה כלום וכולי מטפטף דם מהראש, הרכב המשיך לכיכר הביתות".

לדבריו, "כשהגעתי לכיכר, ישר אמרתי לדוד, שהיה איתי, שמצאנו סוג של מחסה. יצאנו מהאוטו ויריתי 5-4 כדורים מהרכב. חלפה לי בראש המחשבה שהם יבואו לגמור אותנו, אלה כנראה מחבלים שבאו לעבוד. לא כדורים ששורקים עליך כמו מאג. פתאום ראיתי שני חיילים כפופים מאחורי בטונדה, הייתי קצת בשוק. אחד מהם דחף אותנו למכסה המנוע. אמרתי לו 'תחבוש רגע את החבר', כולו היה מלא בדם. הוא הביא לי את מד"א על הקו".

לסיום אמר ליבמן, כי חברו והוא נפגעו בראשם מרסיסים של חלונות הרכב שהתנפצו. "כל הגוף שלי היה מלא ברסיסים, יש לי פגיעה בראש של רסיס יותר גדול ושבר בגולגולת".

 

חווארה פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד