י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
ללא בושה

נקלעו לתאונה הקטלנית בכביש 6 - ובזזו את המשאית

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תיעודים של אזרחים גונבים סחורה ממשאית בזירת תאונה שבה נהרג גבר כבן 40 | נהג המשאית: "זאת בושה, חוויה הכי לא נעימה שיכולה להיות, במקום לבוא ולהושיט יד, לבוא בגישה כזאתי, אנשים באים ובוזזים, זה מה שיש להם בראש"

נקלעו לתאונה הקטלנית בכביש 6 - ובזזו את המשאית
בוזזים את המשאית צילום: באדיבות המצלם

אזרחים שנקלעו הבוקר (רביעי) לתאונת דרכים קטלנית בכביש 6, בה נהרג נהג משאית ונפצעו כמה נוספים, ניצלו את המצב כדי לבזוז את המשאית שהייתה מעורבת בתאונה.

המשטרה מסרה כי בעקבות תיעוד שהגיע לידי המשטרה, בו נראים מספר אנשים שלפי החשד ניצלו את התאונה ולקחו סחורה שאינה שייכת להם מאחת המשאיות המעורבות בתאונה, נפתחה חקירה במטרה לאתר את המעורבים.

נהג הרכב, שנפגע בתאונה ומהמשאית שלו נבזזה ממוצרי מזון, סיפר לכאן חדשות: "זאת בושה, חוויה הכי לא נעימה שיכולה להיות, במקום לבוא ולהושיט יד, לבוא בגישה כזאתי, אנשים באים ובוזזים, זה מה שיש להם בראש. במקום לבוא לתת יד אחד לשני. שנהיה עם מאוחד וביחד. היו שם תכולה של ארגזי מזון, הם לקחו מהמשאית שלי. כל מיני חטיפים ודברים כאלה".

"המסר שלי", סיפר, "שאנשים יחשבו בכיוון חיובי ולא שלילי בפעם הבאה. ויבואו ויושיטו יד ויעזרו. במיוחד כשיש לנו הרוג שם בתאונה הזאת. אני משתתף בצער המשפחה".

תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד