כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הבחירות באשדוד

תפנית: ברק סרי חובר למועמדים אנטי חרדים

בהעדר תמיכה חרדית, ברק סרי המתמודד לראשות העיר אשדוד, החל לחבור למועמדים אנטי דתיים • גורם פוליטי באשדוד: "סרי נאבק על מקומו בסקרים ומנסה למתג עצמו מחדש כמועמד החילוני"

תפנית: ברק סרי חובר למועמדים אנטי חרדים
עו"ד חנוך דרך-ארליך וברק סרי צילום: פרטי, מתוך פייסבוק

האם ברק סרי, ששימש כיועצו הקרוב של יו"ר ש"ס אריה דרעי, התייאש מתמיכת החרדים באשדוד? לפי המהלכים האחרונים שלו נראה שהתשובה היא 'כן'.

כך, אתמול (ג') הודיע מועמד בשם חנוך דרך ארליך, כי הוא מסיר מועמדות וחובר לתמיכה בברק סרי. ארליך כיהן בקדנציה זו באשדוד כמספר 2 בסיעה שנתמכה על ידי איווט ליברמן וישראל ביתנו והוא ידוע בהשתלחויותיו נגד החרדים בעיר, כשרק לאחרונה התבטא כי: "אגודת ישראל תהיה אחרונה בכל בניית קואליציה".

בראיון שנעשה עמו לפני תקופה קצרה באתר 'אשדוד נט', בטרם חשב על תמיכה בברק סרי, תקף אותו ארליך על החיזור אחר החרדים: "ברק סרי חייב את ההתמודדות שלו לחרדים", אמר ארליך, "אם חלילה הוא ייבחר הוא ישכלל את מנגנון מכירת העיר מבחינה פוליטית לחרדים". כעת, לאחר שהחרדים לא הצטרפו לתמיכה בסרי, ארליך עשה סיבוב פרסה וחבר אליו בעצמו.



מתוך הראיון לידיעות 

מועמדת נוספת שחברה לברק סרי לאחרונה היא שרון מארק, שקיבלה את המקום השני ברשימה של סרי, זאת למרות התנהלות בעייתית ומתריסה מצידה כלפי הציבור החרדי, אשר באה לשיא בהתנגדותה המוצהרת להקצאת בית כנסת עבור קהילת האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא באשדוד. למרות זאת לא נמנע סרי לחבור למארק ולמקם אותה אחריו ברשימה.

גורם בכיר במפלגות החרדיות באשדוד אומר ל'בחדרי חרדים': "נראה שברק סרי התייאש מלקבל את תמיכת החרדים באשדוד. אחרת אין הסבר לליהוק המוזר שלו הבוקר עם חנוך דרך ארליך, שהיה מספר 2 ברשימה של כצנלסון הנתמך על ידי איווט ליברמן. דרך ארליך יצא בהודעות בוטות נגד אגודת ישראל ואף הגיש נגדם עתירות שונות, ההצטרפות שלו לברק סרי מבהירה היטב לאן מועדות פניו של מועמד הקש ברק סרי".

גורם אחר המעורב במערכת הפוליטית באשדוד הוסיף כי: "בעקבות הדשדוש בסקרים והיעדר התמיכה החרדית, סרי משנה כיוון ובוחר לשבור שמאלה ולהשליך את יהבו על הקהל החילוני, תוך חיבור למועמדים אנטי דתיים מובהקים בתקווה שכך הוא יתמתג מחדש ויתנער מהתדמית הפרו חרדית שייחס לעצמו בעבר".

 

בחירות מוניציפליות 2023 אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד