י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הצעה מיוחדת

להגיע לדירה בגבעת זאב בחיסכון של עד מיליון ש"ח

הצעה מיוחדת בפרויקט 'נוף הגבעה' בגבעת זאב: רכישת זכות לדירה ב-139,000 ₪ בלבד, כאשר בשלב רישום הקרקע בטאבו נדרש להשלים את היתרה אך ורק ל-499,000 אלף ₪ 

להגיע לדירה בגבעת זאב בחיסכון של עד מיליון ש"ח
דירות בגבעת זאב. אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תקופת חוסר הודאות בתחום הנדל"ן לנוכח הזינוק במחירי הדירות ושיעורי הריבית הגבוהים, מביאים רבים 'לשבת על הגדר' ולהימנע מנטילת משכנתאות בהחזרים גבוהים, בתקווה לשינויים בעתיד הקרוב. אולם כידוע, הזמן לא עוצר ומחירי הדירות ממשיכים להאמיר.

על רקע זאת, יוצאת חברת היזמות והנדל"ן 'גרין פארק' בהצעה מיוחדת: רכישת יחידת קרקע וזכות לדירה בפרויקט 'נוף הגבעה' בישוב גבעת זאב ב-139,000 ₪ בלבד במעמד החתימה. מדובר בפרויקט בניה יוקרתי שעתיד להיבנות בשטח הסמוך לשכונת אגן האיילות ולשכונות החדשות בגבעת זאב, בצמוד למוסדות התורה והקהילה ומול נופי ירושלים הקסומים, כמו גם בסמיכות לכביש 443 המעניק גישה מהירה לאזור המרכז.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

רכישה הזכות לדירה בפרויקט זה מוצעת כעת במכירת טרום שיווק, בסכום קטן של 139,000 ₪ בלבד, כאשר בשלב רישום הקרקע בטאבו נדרש להשלים את היתרה ל-499,000 אלף ₪ בלבד. באופן הזה, ניתן להבטיח כבר עכשיו זכות לדירה בשכונה המבוקשת, מבלי הצורך לקחת משכנתא. על פי ההערכות, צפי החיסכון לדירה בעסקה זו עומד על כמיליון שקלים. יצוין, כי הקרקע נמצאת לפני הליך רישום סופי ואינה זמינה לבניה.

'גרין פארק יזמות ובניה' הנה חברת נדל"ן בינלאומית העוסקת ביזמות נדל"ן בארץ ובעולם, ומובילה בהצלחה מאז שנת 2013 פרויקטים מגוונים וייחודיים למגורים ולהשקעה ביעדים אטרקטיביים בישראל ובחו"ל, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר והקפדה על מצוינות בכל החזיתות. גרין פארק הנה בעלת הקרקע בפרויקט 'נוף הגבעה', ומלווה את התהליך כולו באחריות מלאה, משלב רישום הקרקע, התכנון והבניה ועד שלב מסירת הדירות.

המועצה המקומית גבעת זאב המוגדרת כאזור עדיפות לאומי א', מונה כיום למעלה מ-20,000 תושבים ורושמת כל העת ביקושים גבוהים לדירות מול היצע קטן. בעשר השנים האחרונות נרשמה עלייה במחירי הדירות ביישוב, כאשר מחיר ממוצע לדירת 4 חדרים עומד כיום על 2,580,000 ₪. הקרקע של פרויקט "נוף הגבעה" משתרעת על שטח כולל של 24 דונם, ונמצאת בתוך קווי המתאר של מועצת גבעת זאב ומחלקת ההנדסה. המועצה מעודדת את צמיחת היישוב ומקדמת תכנית תב"ע לקדמת העיר הכוללות בתוכן את שטח הפרויקט החדש.

כאמור, הקרקע המדוברת נמצאת כעת בהליך רישום סופי, ע"י עורך הדין הנאמן לעסקה. עורכי הדין, קרמר דניאל ושחר אהרוני, מנהלים את רישומי הבעלות כנאמן עד להעברתם לטאבו. יצוין כי עו"ד דניאל קרמר (סגן אלוף במיל') מתמחה בדיני מקרקעין החלים ביהודה ושומרון ובכלל זה, התמחות ייחודית בחוקי תכנון ובנייה ושלטון מקומי באזור.

יש לציין כי חברת הנדל"ן 'גרין פארק' הבונה בין השאר פרויקטים לציבור החרדי, דורגה בין 100 החברות המובילות בישראל, על פי דירוג "Duns 100" היוקרתי, מבית חברת 'דן אנד ברדסטריט'. מדובר בדירוג המלווה את המשק כבר 40 שנים, ומציג את החברות המובילות בענפים השונים ומשקף את המציאות העסקית בישראל בצורה מהימנה, מדויקת ומקצועית. הופעה בדירוג Duns 100 מעידה על השתייכות לקבוצת החברות המובילות והמצליחות במשק הישראלי, ומהווה חותם של איכות לחברה ולמנהליה.

משכנתא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד