י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

במזרחי טפחות ממשיכים במהפכת השירות האנושי - בני אדם לפני הכל!

במזרחי טפחות מבינים כי אין כמו שירות של אדם לאדם הנותן ללקוח רוגע ובטחון לצד ייעוץ מקצועי ומותאם ספציפית לצרכיו

במזרחי טפחות ממשיכים במהפכת השירות האנושי - בני אדם לפני הכל!
מזרחי צילום: יח"צ

בעוד שהבנקים סוגרים סניפים, מצמצמים את מערך השירות האנושי ומגדילים את השימוש בבוטים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להעמיק את הובלתו בשירות האנושי, המשלב באופן מיטבי ערוצים דיגיטליים מתקדמים בלי לוותר על השירות האנושי והבנקאי האישי, לטובת הלקוחות. במזרחי טפחות לכל לקוח יש בנקאי אישי שמכיר אותו אישית ומכיר הצרכים הפיננסיים הייחודיים לכל לקוח, הבנקאי האישי זמין גם במספר טלפון ישיר בו ניתן להתייעץ איתו ולקבל מענה יעיל ומהיר.

בנוסף, הסניפים של הבנק ממשיכים להוות עוגן מרכזי במתן השירות וכל לקוח של הבנק יכול בקלות לתאם פגישה אישית עם הבנקאי שלו בסניף. בשונה מהמגמה הכללית של סגירת סניפי בנקים וצמצום בשירות האנושי, במזרחי טפחות ממשיכים לפתוח סניפים חדשים בכל הארץ, לטובת מתן שירות אופטימלי וחיזוק הקשר האנושי. לצד זאת מעמיד מזרחי טפחות שירותים דיגיטליים מתקדמים הניתנים באתר הבנק ובמענה הטלפוני במגוון ערוצי מדיה.

במזרחי טפחות מבינים כי אין כמו שירות של אדם לאדם הנותן ללקוח רוגע ובטחון לצד ייעוץ מקצועי ומותאם ספציפית לצרכיו, המשפט "בני אדם לפני הכל" מלווה את מזרחי טפחות כדרך חיים לתועלת עשרות אלפי הלקוחות המרוצים שמרגישים שבכל זמן יש להם בן אדם בבנק.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר 8860*

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד